Сторінка 2 з 2

Додано: 20 вересня 2007, 23:24
Andre
Ledokol писав:На рахунок ТурбоИксС-навів як приклад, можна і просто "прошитись", можна АЕМ...а на рахунок форсунок-"потужність" вриксових 420.....закінчатся швидше, ніж поїдеш 13.3с....сті форсунки 550...
На рахунок турби-якщо "далекі" плани-погоджуюсь, одразу брати НОВУ велику турбіну
На рахунок коробок врикс-може, ти плутаєш з сті? з практикою не поспориш...350 на колесах тримає через раз-тобто хтось катается на квотері 12.9, а хтось після стартів по місту замовляють ряди....і чим в даному випадку сті краще-там коробка тих самих 500 тримає...
Десь на києвському форумі бачив що нам відомий Білик - казав навпаки що 5 ступка ВРХ тримає краще 500 сил ніж 6 ступка СТІ, або щось подібне

Додано: 22 вересня 2007, 00:30
Ledokol
Ти помилився...з точністю до навпаки)...сті до 450-500максимум....врикс 300-350

Додано: 23 вересня 2007, 12:33
Andre
Ledokol писав:Ти помилився...з точністю до навпаки)...сті до 450-500максимум....врикс 300-350
ось тобі ссилочка - там навіть є твої кумири.. насправді все взагалі не так - в кого як
- http://streetspirits.kiev.ua/forum/view ... 99&start=0

почитай... може щось знадобиться...

Додано: 23 вересня 2007, 13:08
Ledokol
...давай без херни...які куміри???.....а отримати інфу корисну по тюнінгу на сайті сс -ну...зараз це, мяко кажучі сайт флудерів(не знаю, може раніше було і не так)....без конкретних і обгрунтовних оговорень...ти ж сам знаєш...і ця тема річної давності-а за цей період стільки всього в українському тюнінгу відбулось....писи: по субах-є той же самий NASIOC,стиру......а на рахунок коробок врикса і сті-все однозначно......

Додано: 23 вересня 2007, 13:56
Andre
Ledokol писав:...давай без херни...які куміри???.....а отримати інфу корисну по тюнінгу на сайті сс -ну...зараз це, мяко кажучі сайт флудерів(не знаю, може раніше було і не так)....без конкретних і обгрунтовних оговорень...ти ж сам знаєш...і ця тема річної давності-а за цей період стільки всього в українському тюнінгу відбулось....писи: по субах-є той же самий NASIOC,стиру......а на рахунок коробок врикса і сті-все однозначно......
ок, давай не буде далі самі флудити тут. З субами все ясно.
чекаємо на Твою тему про свою машинку в Суба-клубі в нас на форумі .
+ напевно зробимо тебе модером там - якщо хочеш

Додано: 23 вересня 2007, 13:59
Ledokol
Ок,без херні і флуду......мене цікавить, якщо будете далі тюнити Пашин вагон, то яким шляхом хочете йти....ну і на який результат?

Додано: 23 вересня 2007, 14:06
Andre
Ledokol писав:Ок,без херні і флуду......мене цікавить, якщо будете далі тюнити Пашин вагон, то яким шляхом хочете йти....ну і на який результат?
Тут два варіанти:

1. Він його продає і купує Супру або 3000ГТ.
2. Будеи далі тюнити - але він не планує робити нічого глобального - максимум інші форсунки. Решта нічого не хочемо міняти - мотор мав капіталку і вал шліфований на 0,5 і не хочеться третій раз розбирати мотор за два роки.
Тому скоріше всього він її продасть.

Додано: 03 жовтня 2007, 20:47
Ledokol
Чувак))...що там на рахуок "зливного бачка"для масла ?....поставили б, я б щось знав по своїй машині і спав спокійно.....

Додано: 04 жовтня 2007, 15:25
Andre
Ledokol писав:Чувак))...що там на рахуок "зливного бачка"для масла ?....поставили б, я б щось знав по своїй машині і спав спокійно.....
Давай заїжджай!