MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

клуб власників амвтомобілів Mazda
RX / MX / CX / MPS

Модератори: Garin, Eduardos

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення Andre » 08 квітня 2009, 09:24

Автомобіль Mazda 3 - Двигун 2.0 16V.
Поставили впуск - Intake induction Kit FUJITA
Так кет-бек Вихлопну систему BORLA
Також викинули задный каталізатор.
Машина стала набагато жвавішою. Власник каже, що максимальні обороти виросли до 8000 об.хв. А максималка піднялась на 14 км.год.
З'явилось більше моменту внизу діапазонів обертів, а на верху стала крутитись набагато швидше.

Вихлоп BORLA - 865$
Впуск кіт FUJITA - 395$

Пару фото:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
МАКСИМУС
3000GT Mafia
Повідомлень: 129
З нами з: 01 листопада 2006, 13:35
Звідки: з Кийова
Контактна інформація:

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення МАКСИМУС » 08 квітня 2009, 10:55

виглядаэ дорого)

Аватар користувача
Alan
хондавод
Повідомлень: 97
З нами з: 10 грудня 2006, 18:10
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення Alan » 08 квітня 2009, 14:28

зачет!
Зображення

Аватар користувача
JiMi
дріфтун
Повідомлень: 105
З нами з: 19 січня 2007, 04:26
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення JiMi » 09 квітня 2009, 11:12

Мазда - ржаве корито!

Але тепер є дві деталі які не ржавіють - Fujita Intake i Borla Exhaust ;)
:mrgreen:
Зображення

Аватар користувача
Eduardos
Mazdaвод
Повідомлень: 2
З нами з: 07 квітня 2008, 12:10
Звідки: Lvov

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення Eduardos » 04 липня 2011, 21:21

Всё хорошо.
Вот только фильтр я вижу без водонепроницаемого чехла. А такое место расположение обусловлиет то что он будет загажен грязью.
На осень и зиму однозначно ставить сток.
А мой совет переход на короткую трубу т.з. Short Ram Intake
Неисправимый!

Аватар користувача
JiMi
дріфтун
Повідомлень: 105
З нами з: 19 січня 2007, 04:26
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення JiMi » 05 липня 2011, 02:22

Eduardos писав:Всё хорошо.
Вот только фильтр я вижу без водонепроницаемого чехла. А такое место расположение обусловлиет то что он будет загажен грязью.
На осень и зиму однозначно ставить сток.
А мой совет переход на короткую трубу т.з. Short Ram Intake
Ты не шариш! Там машина под кольцо! Что резину не видишь R888))) КАКАЯ ЗИМА, какая труба...)
Зображення

Аватар користувача
Eduardos
Mazdaвод
Повідомлень: 2
З нами з: 07 квітня 2008, 12:10
Звідки: Lvov

Re: MAZDA 3 2.0 16V - BORLA Exhaust + Fujita Intake

Непрочитане повідомлення Eduardos » 05 липня 2011, 12:57

JiMi писав:
Eduardos писав:Всё хорошо.
Вот только фильтр я вижу без водонепроницаемого чехла. А такое место расположение обусловлиет то что он будет загажен грязью.
На осень и зиму однозначно ставить сток.
А мой совет переход на короткую трубу т.з. Short Ram Intake
Ты не шариш! Там машина под кольцо! Что резину не видишь R888))) КАКАЯ ЗИМА, какая труба...)
Под кольцо ?
Атмосферная тройка с фаркопом ?
Не смеши )
Неисправимый!

Відповісти