На одному з субарівських форумах точився спір про нульовики (якшо найду то дам сцилко). Одним словом суть така шо в 95% ставлдять їх неправильно і вони тіки збіднюють суміш, бо ніби кожній турбіні тре фільтр відповідного розміру з відповідним розмміром патрубка яка б давала можливість турбіні "вільно дихати". Інші кажуть шо краще лишити рідну систему і поставити тіьки сам фільтр нульовий (МАФ неправильно рахує і т.д. і тп. та і по ціні дешевше а резалт той самий).
Вот власне цікавить думка жителів цього форуму. І де можна почитати про ці розміри фільтрів і патрубків. Які краще сухі чи масляні і яка між ними різниця?
Про нульовики
Модератор: Andre
Re: Про нульовики
полюбому на кожен мотор має бути різний розмір нульовика і діаметр патрубка,про турбомотори я незнаю,але на атмосферниках треба відштовхуватися від об"єму і врахувути яка кількість повітря потрібна для даного мотору,тому треба добре підбирати як і сам фільтр так і колектор і труби!