Сторінка 1 з 1

Про нульовики

Додано: 12 липня 2009, 18:43
Tony
На одному з субарівських форумах точився спір про нульовики (якшо найду то дам сцилко). Одним словом суть така шо в 95% ставлдять їх неправильно і вони тіки збіднюють суміш, бо ніби кожній турбіні тре фільтр відповідного розміру з відповідним розмміром патрубка яка б давала можливість турбіні "вільно дихати". Інші кажуть шо краще лишити рідну систему і поставити тіьки сам фільтр нульовий (МАФ неправильно рахує і т.д. і тп. та і по ціні дешевше а резалт той самий).
Вот власне цікавить думка жителів цього форуму. І де можна почитати про ці розміри фільтрів і патрубків. Які краще сухі чи масляні і яка між ними різниця?

Re: Про нульовики

Додано: 13 липня 2009, 17:01
Alan
полюбому на кожен мотор має бути різний розмір нульовика і діаметр патрубка,про турбомотори я незнаю,але на атмосферниках треба відштовхуватися від об"єму і врахувути яка кількість повітря потрібна для даного мотору,тому треба добре підбирати як і сам фільтр так і колектор і труби!