Сторінка 1 з 8

Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP

Додано: 29 жовтня 2006, 14:09
Andre
Ось така машинка потрапила нам в руки:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 147 PS / 192 Hm
2006 р.в. пробіг 12К км.


---------

Що ми зробили:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 194 PS / 262 Hm (без NOS-Wet System)
- 246 PS / 318 Hm (з NOS-Wet System) + 50 PS*

Наші переробки:

1. Стайлінг:
Зовнішній вигляд автомобіля є досить привабливим і агресивним, рейсталінгові фари, що пішли з 2005 року та інший передній бампер придали автомобілю динамічності.
Можна було б привезти зі США обвіси відомих фірм які там продаються на Hyundai Tiburon який в Європі називається Hyundai Coupe. Але клієнт, врахувавши, що автомобіль в нього новий і він є повністю задоволений його зовнішнім виглядом, прийняв нашу пропозицію поміняти диски і резину. Замість 16" стокових дисків ми поставили італійську легку 17" TOORA T670 з безшумною резиною MICHELIN Pilot Sport Premacy 225/45 ZR17 - зад | 235/45 ZR17 -перед.
Ми зняли з авто всі розпізнавальні "ламерні" значки і логотипи (передній та задній
лого Hyundai, надпис "COUPE FX") В кінцевому результаті вирішили наклеїти деколі
тих виробників, вироби котрих стоять на авто. Це всі зовнішні переробки.
Наступний етап - ламбодвері, котрі клієнт вже замовив.

Зображення

Зображення

Зображення

----

Внутрішній тюнінг піддався серйозним переробкам:

1. Щеплення EXEDY серії XTD Stage3 (USA-JAPAN)
(6-ти пелюсткова карбон-кераміка, в комплекті поставляється з "корзиною", вижимним КОYO підшипником, + направляюча)

Зображення

---

2. Алюмінієвий полекшений маховик FIDANZA Flywheel (USA) (Вага 7 кг, порівняно з оригінальним маховиком, вагою 11 кг!)

Зображення

от так його запихали :) (фото з телефону)

Зображення

---

3. Впускна система JET Intake (USA)

Зображення

От так вона стоїть:

Зображення

Зображення

Ми закрили її в коробку з еко-бонду ... для тепло ізоляції з дірою для входу повітря збоку внизу (на фото не видно)

---

4. Вихлопна система 2.5" (63мм) розведена в кінці на 2 муфлери BORLA 3" (на майбутнє плануємо робити з цього автомобіля турбоверсію і вихлоп зроблений враховуючи майбутні переробки) :)
4.1. Випускний коллектор 4-2-1 ОВХ (USA)

Зображення

так він виглядає на машині:

Зображення

вид знизу

Зображення

4.2. Титановий ковпак на 2-гий лямда-зонд TESS (GB)
4.3. Труба нержаржавіюча, термостійка TERMSTAIN (FIN)
4.4. Два муфлери BORLA 3"

Зображення

4.5. Два стронгери ATL (GER)
Зображення

---

5. Мокра система NOS Wet System
Зображення

а тут як воно стоїть:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

---

6. Була поміняна куліса КПП на короткоходну пряму кулісу від FIDANZA Shtift

Зображення

Ось так вона мінялась
та що з синім коліном - FIDANZA, вона пряма і коротша, та що в руці - стокова.

Зображення

---

7. В салоні поміняли ручку КПП на ручку "MOMO Emomotions"

Зображення

та поставили на щиток приборів лого ASO та NOS

Зображення

---

8. Також було зроблено СHIPTUNING від Польської фірми V-Tech Chiptuning /Krakow/.


-------

Тепер чекаэмо на рішення власника - можливо будемо робити з нього ТУРБО Hyundai Coupe і маємо надію, що він стане найшвидшим Hyundai Coupe в Україні...

Додано: 15 листопада 2006, 23:21
Krzysztof
Respect! Majze z kobietskogo samochodu zrobilismy cos warte Uwagi!
Bardzo witam i ciesze sie ze wszystko wyszlo calkiem nie zle ;)

Czekamy teraz na cos wiencej wesiole. Moze zreszta wlasciciel Hyundai Coupe gdies u was na Ukrainie wkradzie trocha kasy i samochod bendzie mial nowe urodziny (z duza turbospezarka) ;)

Czekamy w gosci we Wroclawiu.
Pozdrawiam

Eduardo Martwlinski

Додано: 19 листопада 2006, 01:26
Andre
Eduardo писав:Respect! Majze z kobietskogo samochodu zrobilismy cos warte Uwagi!
Bardzo witam i ciesze sie ze wszystko wyszlo calkiem nie zle ;)

Czekamy teraz na cos wiencej wesiole. Moze zreszta wlasciciel Hyundai Coupe gdies u was na Ukrainie wkradzie trocha kasy i samochod bendzie mial nowe urodziny (z duza turbospezarka) ;)

Czekamy w gosci we Wroclawiu.
Pozdrawiam

Eduardo Martwlinski
Hej! Koles' Czesc.
Dzienkuje, bardzo mi przyjemne jest ze uz tutaj sie zalogowales' .
Dzieki za cieple slowa.

Додано: 30 листопада 2006, 13:12
Andre
Тепер на машинку встановили ЛамбоДвері:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Час установки - 48 год = 3 робочих дні.
Намучились конкретно з крідами і з фальшзабірниками на крилах. Прийшлось їх виносити назовні на 1,5 см. Але Вийшло круто. Клієнт задоволений.

Додано: 02 грудня 2006, 16:08
Fishbone
весело ;)
8) 8) 8)

Додано: 03 грудня 2006, 18:27
GT
Просто БОМБА!!! :wink:

Додано: 11 грудня 2006, 16:27
ГОНСЧЕГ
кросафчеги!!!!
а аткуда у нее 246 сил взялось???
и сколько это стоило???

Додано: 11 грудня 2006, 21:30
predator
ГОНСЧЕГ писав:... а аткуда у нее 246 сил взялось???
Можно было бы попросить тебя подумать мозгами, но признав их существование, я бы тебе сильно польстил ...

Додано: 12 грудня 2006, 08:44
Andre
В неї всього навсього ;) тільки 194 сили, але поставили ще мокру систему вприску закисі азоту NOS Wet System (вприск закисі азоту + бензин) Був вибір між жикрерами на +35 сил - 0,18 жиклер, +50 сил - 0,25 жиклер, +75 сил - 0,36 жиклер, І шо Ви думаєте вибрав власник машини?
Поки машина нова, і правило, що клієнт завжди правий, ми поставили 0,36 жиклер - по мануалу мало би давати типу 75 сил - хєр там.. Поки бавились на стенді, прийшлось два рази заправляти балон ;) На стенді показало ледве 48,650 і то при тому прийшлось замінити штатний насос на Walbro 255 л/г. Мало того два тижні не могли відстроїти нормально закись, поскільки друга лямбда сволоч завжди давала компу команду про збагачену суміш при активованій закисі... Прийшлось поставити широкополоску... Тепер трохи їде...

Додано: 16 грудня 2006, 16:09
Miura
Андрэ! На форуме киевских стритов ты обмолвился, что этот хуйдай начали турбировать. Когда примерно будет закончен этот проект? Есть ли интерес после этого сделать статью об этой машине с тобой и с владельцем для одного модного журнала? :wink: