Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP
Додано: 29 жовтня 2006, 14:09
Ось така машинка потрапила нам в руки:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 147 PS / 192 Hm
2006 р.в. пробіг 12К км.
---------
Що ми зробили:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 194 PS / 262 Hm (без NOS-Wet System)
- 246 PS / 318 Hm (з NOS-Wet System) + 50 PS*
Наші переробки:
1. Стайлінг:
Зовнішній вигляд автомобіля є досить привабливим і агресивним, рейсталінгові фари, що пішли з 2005 року та інший передній бампер придали автомобілю динамічності.
Можна було б привезти зі США обвіси відомих фірм які там продаються на Hyundai Tiburon який в Європі називається Hyundai Coupe. Але клієнт, врахувавши, що автомобіль в нього новий і він є повністю задоволений його зовнішнім виглядом, прийняв нашу пропозицію поміняти диски і резину. Замість 16" стокових дисків ми поставили італійську легку 17" TOORA T670 з безшумною резиною MICHELIN Pilot Sport Premacy 225/45 ZR17 - зад | 235/45 ZR17 -перед.
Ми зняли з авто всі розпізнавальні "ламерні" значки і логотипи (передній та задній
лого Hyundai, надпис "COUPE FX") В кінцевому результаті вирішили наклеїти деколі
тих виробників, вироби котрих стоять на авто. Це всі зовнішні переробки.
Наступний етап - ламбодвері, котрі клієнт вже замовив.
----
Внутрішній тюнінг піддався серйозним переробкам:
1. Щеплення EXEDY серії XTD Stage3 (USA-JAPAN)
(6-ти пелюсткова карбон-кераміка, в комплекті поставляється з "корзиною", вижимним КОYO підшипником, + направляюча)
---
2. Алюмінієвий полекшений маховик FIDANZA Flywheel (USA) (Вага 7 кг, порівняно з оригінальним маховиком, вагою 11 кг!)
от так його запихали (фото з телефону)
---
3. Впускна система JET Intake (USA)
От так вона стоїть:
Ми закрили її в коробку з еко-бонду ... для тепло ізоляції з дірою для входу повітря збоку внизу (на фото не видно)
---
4. Вихлопна система 2.5" (63мм) розведена в кінці на 2 муфлери BORLA 3" (на майбутнє плануємо робити з цього автомобіля турбоверсію і вихлоп зроблений враховуючи майбутні переробки)
4.1. Випускний коллектор 4-2-1 ОВХ (USA)
так він виглядає на машині:
вид знизу
4.2. Титановий ковпак на 2-гий лямда-зонд TESS (GB)
4.3. Труба нержаржавіюча, термостійка TERMSTAIN (FIN)
4.4. Два муфлери BORLA 3"
4.5. Два стронгери ATL (GER)
---
5. Мокра система NOS Wet System
а тут як воно стоїть:
---
6. Була поміняна куліса КПП на короткоходну пряму кулісу від FIDANZA Shtift
Ось так вона мінялась
та що з синім коліном - FIDANZA, вона пряма і коротша, та що в руці - стокова.
---
7. В салоні поміняли ручку КПП на ручку "MOMO Emomotions"
та поставили на щиток приборів лого ASO та NOS
---
8. Також було зроблено СHIPTUNING від Польської фірми V-Tech Chiptuning /Krakow/.
-------
Тепер чекаэмо на рішення власника - можливо будемо робити з нього ТУРБО Hyundai Coupe і маємо надію, що він стане найшвидшим Hyundai Coupe в Україні...
Hyundai Coupe 2.0 16V - 147 PS / 192 Hm
2006 р.в. пробіг 12К км.
---------
Що ми зробили:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 194 PS / 262 Hm (без NOS-Wet System)
- 246 PS / 318 Hm (з NOS-Wet System) + 50 PS*
Наші переробки:
1. Стайлінг:
Зовнішній вигляд автомобіля є досить привабливим і агресивним, рейсталінгові фари, що пішли з 2005 року та інший передній бампер придали автомобілю динамічності.
Можна було б привезти зі США обвіси відомих фірм які там продаються на Hyundai Tiburon який в Європі називається Hyundai Coupe. Але клієнт, врахувавши, що автомобіль в нього новий і він є повністю задоволений його зовнішнім виглядом, прийняв нашу пропозицію поміняти диски і резину. Замість 16" стокових дисків ми поставили італійську легку 17" TOORA T670 з безшумною резиною MICHELIN Pilot Sport Premacy 225/45 ZR17 - зад | 235/45 ZR17 -перед.
Ми зняли з авто всі розпізнавальні "ламерні" значки і логотипи (передній та задній
лого Hyundai, надпис "COUPE FX") В кінцевому результаті вирішили наклеїти деколі
тих виробників, вироби котрих стоять на авто. Це всі зовнішні переробки.
Наступний етап - ламбодвері, котрі клієнт вже замовив.
----
Внутрішній тюнінг піддався серйозним переробкам:
1. Щеплення EXEDY серії XTD Stage3 (USA-JAPAN)
(6-ти пелюсткова карбон-кераміка, в комплекті поставляється з "корзиною", вижимним КОYO підшипником, + направляюча)
---
2. Алюмінієвий полекшений маховик FIDANZA Flywheel (USA) (Вага 7 кг, порівняно з оригінальним маховиком, вагою 11 кг!)
от так його запихали (фото з телефону)
---
3. Впускна система JET Intake (USA)
От так вона стоїть:
Ми закрили її в коробку з еко-бонду ... для тепло ізоляції з дірою для входу повітря збоку внизу (на фото не видно)
---
4. Вихлопна система 2.5" (63мм) розведена в кінці на 2 муфлери BORLA 3" (на майбутнє плануємо робити з цього автомобіля турбоверсію і вихлоп зроблений враховуючи майбутні переробки)
4.1. Випускний коллектор 4-2-1 ОВХ (USA)
так він виглядає на машині:
вид знизу
4.2. Титановий ковпак на 2-гий лямда-зонд TESS (GB)
4.3. Труба нержаржавіюча, термостійка TERMSTAIN (FIN)
4.4. Два муфлери BORLA 3"
4.5. Два стронгери ATL (GER)
---
5. Мокра система NOS Wet System
а тут як воно стоїть:
---
6. Була поміняна куліса КПП на короткоходну пряму кулісу від FIDANZA Shtift
Ось так вона мінялась
та що з синім коліном - FIDANZA, вона пряма і коротша, та що в руці - стокова.
---
7. В салоні поміняли ручку КПП на ручку "MOMO Emomotions"
та поставили на щиток приборів лого ASO та NOS
---
8. Також було зроблено СHIPTUNING від Польської фірми V-Tech Chiptuning /Krakow/.
-------
Тепер чекаэмо на рішення власника - можливо будемо робити з нього ТУРБО Hyundai Coupe і маємо надію, що він стане найшвидшим Hyundai Coupe в Україні...