Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP

Автомобілі котрі ми зробили / портфоліо

Модератор: Andre

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 19 лютого 2007, 21:15

Приїхали нам серйозні гальмівні диски AP-RACING Typhoon.

Зображення

Диски вентильовані та перфоровані з канавками для відводу води.

---

Також приїхав випускний турбо коллектор OBX

Зображення

Зображення

Зображення

---

А також K-Sport койловерна підвіска

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
West-Ukrainian-Club-BMW
пачотний ветеран
Повідомлень: 14
З нами з: 09 січня 2007, 18:07
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення West-Ukrainian-Club-BMW » 19 лютого 2007, 23:22

КЛАС !

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 лютого 2007, 14:40

Ну що ж ребята... продовжимо:

Машинка з дуже цікавим покажчиком на одометрі заїхала на дуже серйозну переінкарнацію...

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 лютого 2007, 14:46

Першим за що взялися - гальмівна система і підвіска.


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
---

Замінили всі стойки з пружинами на койловерну систему TEIN SS 23/41,

Зображення

Зображення
---
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 лютого 2007, 14:58

Ну а тут вже почалась серйозна робота...
Привіт моторчик ;)

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Розібрали навісне, зняли голову.
Будемо ставити нержавіючу 2 мм цільну прокладку COMETIC та з обох сторін оригінальні прокладки ГБЦ. Такзваний "сендвіч" для пониження СС.
Тим самим збільшиться камера згорання, в яку можна буде подати більше палива через форсунки більшої пропускної здатності - 370сс. (Стандартні 180сс).

Зображення

Зображення

Зображення


Прокладки:

Зображення


Голова:

Зображення

Зображення

Голову ставити назад будемо тільки на подовжені болти ARP.
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 лютого 2007, 15:04

Сьогодні поставили "сендвіч" і поставили голову.
Поставили турбіну. Знайшли масло подачу.
Свіжі фото.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
---

Новий турбований коллектор

Зображення

Фронтальний інтеркулер 30"х10"х3"

Зображення

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 лютого 2007, 15:13

Нова турбіна GARRETT GT2871R.

Зображення

Зображення

---
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 15 березня 2007, 13:01

Ось так робився Downpipe з зовнішнім 38мм XS вестгейтом

Зображення


Так вигяладє 2,5" вихлоп побудований нашими руками ;)

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 15 березня 2007, 13:02

Полірування авто

Зображення


Останні відстройки перед виїздом на Київ

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
GT
кориффан
Повідомлень: 356
З нами з: 03 листопада 2006, 21:52
Звідки: Lviv

Непрочитане повідомлення GT » 15 березня 2007, 13:47

Ну от, нарешті, закінчили наш черговий автомобільчик.Скажу чесно: в нього було вкладено багато праці і "душі"(зима надворі а ми тут спортивні машини будувати намагаємся – писав Андре), і як бачимо - не на марно.Машинка видалась "на славу", сподіваємось, її власник не зупиниться на початому, і захоче з неї зробити ще більш "реактивніший" автомобіль...Бажаємо успіхів!!!
JDM as FUCK

Відповісти