Сторінка 5 з 8
Додано: 19 лютого 2007, 21:15
Andre
Приїхали нам серйозні гальмівні диски AP-RACING Typhoon.
Диски вентильовані та перфоровані з канавками для відводу води.
---
Також приїхав випускний турбо коллектор OBX
---
А також K-Sport койловерна підвіска
Додано: 19 лютого 2007, 23:22
West-Ukrainian-Club-BMW
КЛАС !
Додано: 25 лютого 2007, 14:40
Andre
Ну що ж ребята... продовжимо:
Машинка з дуже цікавим покажчиком на одометрі заїхала на дуже серйозну переінкарнацію...
Додано: 25 лютого 2007, 14:46
Andre
Першим за що взялися - гальмівна система і підвіска.
---
Замінили всі стойки з пружинами на койловерну систему TEIN SS 23/41,
---
Додано: 25 лютого 2007, 14:58
Andre
Ну а тут вже почалась серйозна робота...
Привіт моторчик
Розібрали навісне, зняли голову.
Будемо ставити нержавіючу 2 мм цільну прокладку COMETIC та з обох сторін оригінальні прокладки ГБЦ. Такзваний "сендвіч" для пониження СС.
Тим самим збільшиться камера згорання, в яку можна буде подати більше палива через форсунки більшої пропускної здатності - 370сс. (Стандартні 180сс).
Прокладки:
Голова:
Голову ставити назад будемо тільки на подовжені болти ARP.
Додано: 25 лютого 2007, 15:04
Andre
Додано: 25 лютого 2007, 15:13
Andre
Нова турбіна GARRETT GT2871R.
---
Додано: 15 березня 2007, 13:01
Andre
Ось так робився Downpipe з зовнішнім 38мм XS вестгейтом
Так вигяладє 2,5" вихлоп побудований нашими руками
Додано: 15 березня 2007, 13:02
Andre
Полірування авто
Останні відстройки перед виїздом на Київ
Додано: 15 березня 2007, 13:47
GT
Ну от, нарешті, закінчили наш черговий автомобільчик.Скажу чесно: в нього було вкладено багато праці і "душі"(зима надворі а ми тут спортивні машини будувати намагаємся – писав Андре), і як бачимо - не на марно.Машинка видалась "на славу", сподіваємось, її власник не зупиниться на початому, і захоче з неї зробити ще більш "реактивніший" автомобіль...Бажаємо успіхів!!!