NISSAN 200SX S13 DRIFT CAR aka MILLER - 250HP
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
NISSAN 200SX S13 DRIFT CAR aka MILLER - 250HP
NISSAN 200RSX 1992 р.в.
мотор СA18DET
КПП - 5 ст. механіка
---
Кузов - custom made - "13Garage" - м.Київ.
- пороги імплантовані в кузов
- задній бампер
- передня розпорка (нерж. сталь)
- передній бампер
- чорний дах та багажник
Двигун: - "ASO-motorsport"
- CA18DET - дороблений:
- Дороблена ГБЦ (розширені канали) Вали 268 JUN
- Турбіна Garrett ТС20 (Toyota Supra 1990)
- Випускний колектор - 13Garage
- Вихлоп 80мм - глушитель Vibrant
- Впускний колектор - ОЕМ - дороблений, без датчика холостого ходу,
без додаткових дроселів - розширені канали.
- Щеплення Exedy
- Форсунки - RC 450 cc
- Бензонасос Walbro - 255 l/h
- Інтеркулер - ОВХ
- Патрубки + Т-болт хомути + Samco силікони
- Blowoff - GREDDY RS-Type
- Гальмівні диски Brembo
- R 16, TOYO proxes T1R
- Wastegate Tial 38mm
- Ремінь ГРМ Greddy
- Впускний кіт - BLITZ
- Маслоуловлювач Greddy
- Паливний регулятор Greddy
- Широкополосна лямбда AEM
- MAF-емулятор - Turbo-Garage
- APEX'i Буст контролер
- Датчики Greddy (Ex temp / boost)
- Обмотка колектора - Termotec
- Силіконові патрубки, шланги - Samco-Sport
- Свічки NGK Iridium
і т.д. Машина призначена для Дріфту. Тура дує вже на 2200 об/хв - при 4400 виходить на буст в 1,2 бара.. Весело.
тепер фото:
Прошу не хаяти - бампер передній просто не закріплений.
Щасливий власник!!!
мотор СA18DET
КПП - 5 ст. механіка
---
Кузов - custom made - "13Garage" - м.Київ.
- пороги імплантовані в кузов
- задній бампер
- передня розпорка (нерж. сталь)
- передній бампер
- чорний дах та багажник
Двигун: - "ASO-motorsport"
- CA18DET - дороблений:
- Дороблена ГБЦ (розширені канали) Вали 268 JUN
- Турбіна Garrett ТС20 (Toyota Supra 1990)
- Випускний колектор - 13Garage
- Вихлоп 80мм - глушитель Vibrant
- Впускний колектор - ОЕМ - дороблений, без датчика холостого ходу,
без додаткових дроселів - розширені канали.
- Щеплення Exedy
- Форсунки - RC 450 cc
- Бензонасос Walbro - 255 l/h
- Інтеркулер - ОВХ
- Патрубки + Т-болт хомути + Samco силікони
- Blowoff - GREDDY RS-Type
- Гальмівні диски Brembo
- R 16, TOYO proxes T1R
- Wastegate Tial 38mm
- Ремінь ГРМ Greddy
- Впускний кіт - BLITZ
- Маслоуловлювач Greddy
- Паливний регулятор Greddy
- Широкополосна лямбда AEM
- MAF-емулятор - Turbo-Garage
- APEX'i Буст контролер
- Датчики Greddy (Ex temp / boost)
- Обмотка колектора - Termotec
- Силіконові патрубки, шланги - Samco-Sport
- Свічки NGK Iridium
і т.д. Машина призначена для Дріфту. Тура дує вже на 2200 об/хв - при 4400 виходить на буст в 1,2 бара.. Весело.
тепер фото:
Прошу не хаяти - бампер передній просто не закріплений.
Щасливий власник!!!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
ще пару фоток дисків,
Ільїнський Ілья Іліч з АЛО-ГАРАЖ - рулить...
----
А ще прикол...
Банда СтрітСпірітс - в тому числі і я подарували Максимкові на день народження
койловерну дріфтову підвіску
TEIN DRIFT COILOVER Suspension Kit..
І Тепер - Він - Мілерок - Мусить порвати в дріфті всіх і вся - хоча б в Україні...
Сучок!!!
Ільїнський Ілья Іліч з АЛО-ГАРАЖ - рулить...
----
А ще прикол...
Банда СтрітСпірітс - в тому числі і я подарували Максимкові на день народження
койловерну дріфтову підвіску
TEIN DRIFT COILOVER Suspension Kit..
І Тепер - Він - Мілерок - Мусить порвати в дріфті всіх і вся - хоча б в Україні...
Сучок!!!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ