Ford MUSTANG GT - 370 HP aka Che-Guevara

Автомобілі котрі ми зробили / портфоліо

Модератор: Andre

Аватар користувача
ГОНСЧЕГ
пачотний ветеран
Повідомлень: 19
З нами з: 21 жовтня 2007, 14:29
Звідки: HKS БЕРЕТ ЦЕНЫ?
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення ГОНСЧЕГ » 22 квітня 2008, 15:09

che_guevara писав:
Andre писав:
che_guevara писав:
Andre писав:Ты же хотел Ford F150?
передумал и купил джип. Ф150 лайтнинг долго ждать
понятно..
Теперь у тебя американский сверхмощний внедорожник, не слабенький прогулкар в стиле мертвецов или пиратов и дрыгсер белый как янгол :oops:
Андре, хочу прямую закись на будку
тунинг - это как наркомания. Только дороже :wink:
Зображення

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 26 квітня 2008, 16:04

Привезли гальма ROTORA 4 поршневі.
Ледве поставили на цей Мустанг, Диски AmericanRacing в 20 розмірі взагалі не підозрювали, що їм прийдеться посунутись на 2 см в "сторону". За допомогою подовжених шпильок та дюралевих проставок все вийшло.
Зауважу, що ми переробляли перехідну пластину на заводі Патона.
Перехідна пластина з хорошої сталі 40. Анодована.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Так що тепер Мустанг зможе вчасно зупинятись ;)

Наступний крок власника Сергія - Компрессор? Чи щось інакше?
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Ledokol
зяклятий субаріст
Повідомлень: 53
З нами з: 15 серпня 2007, 16:24

Непрочитане повідомлення Ledokol » 28 квітня 2008, 23:15

А як рідні гальма?...були дуже хренові?

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 29 квітня 2008, 01:30

Ledokol писав:А як рідні гальма?...були дуже хренові?
дуже предуже. скоба двохпоршнева, просто ніяка
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
che_guevara
маскл дядя
Повідомлень: 49
З нами з: 07 травня 2007, 16:00
Звідки: понаїхали ?

Непрочитане повідомлення che_guevara » 29 квітня 2008, 12:00

Andre писав:
Ledokol писав:А як рідні гальма?...були дуже хренові?
дуже предуже. скоба двохпоршнева, просто ніяка
а де вони? Віддайте їх мені в колекцію старих запчастин
CAMARO Z28

Аватар користувача
che_guevara
маскл дядя
Повідомлень: 49
З нами з: 07 травня 2007, 16:00
Звідки: понаїхали ?

Непрочитане повідомлення che_guevara » 29 квітня 2008, 12:00

Andre писав:
Ledokol писав:А як рідні гальма?...були дуже хренові?
дуже предуже. скоба двохпоршнева, просто ніяка
CAMARO Z28

Аватар користувача
43RTG_alakS
пачотний ветеран
Повідомлень: 173
З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
Звідки: Dortmund / Чернигов

Андре подарил их мне на Скайлайн

Непрочитане повідомлення 43RTG_alakS » 30 квітня 2008, 00:55

che_guevara писав:
Andre писав:
Ledokol писав:А як рідні гальма?...були дуже хренові?
дуже предуже. скоба двохпоршнева, просто ніяка
а де вони? Віддайте їх мені в колекцію старих запчастин
:shock:
Nissan Skyline GT-R 34
---------------------------------
powered by ASO-motorsport

Аватар користувача
Garin
Mazdaвод
Повідомлень: 22
З нами з: 17 серпня 2007, 23:15
Звідки: Kyiv

Непрочитане повідомлення Garin » 17 травня 2008, 23:05

чекаємо враження власника про якість цих гальм у порівнянні зі стандартними.
Чи краще стало?
Mazda suka komfortna ;) i vzhe JIDE !!!

Аватар користувача
che_guevara
маскл дядя
Повідомлень: 49
З нами з: 07 травня 2007, 16:00
Звідки: понаїхали ?

Непрочитане повідомлення che_guevara » 19 травня 2008, 10:54

Garin писав:чекаємо враження власника про якість цих гальм у порівнянні зі стандартними.
Чи краще стало?
нові гальма -зовсім інша справа. Старі були дерьмо. Тепер відчуваю себе в безпеці
CAMARO Z28

Аватар користувача
Vaitek
фотограф
Повідомлень: 11
З нами з: 06 вересня 2007, 19:31
Звідки: Киргистан
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Vaitek » 23 травня 2008, 00:39

Тормоза просто жирррр!
слова всегда одинаковы зависит из чьих уст они звучат...

Відповісти