FIAT COUPE Pininfarina 2.0 16V Turbo - 300 HP + NOS
Модератор: Andre
Да, салончик там слегка подустал. Но ничего, уж что-что, а спецов сделать классный салон в Харькове хватает. Это ж не то, что турбокит поставить и заставить работать. Тут сильно много ума не надо.
Андрэ! Фотки, что я снимал на вокзале, улетели! Выкладывай!
Андрэ! Фотки, что я снимал на вокзале, улетели! Выкладывай!
Кто понял жизнь, тот не торопится. Нирвана не приемлет суеты.
www.rallycity.com.ua
www.rallycity.com.ua
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Фото Фіата в день його передачі власнику...
Фото зроблені не мною, але там десь видно і мене, навть видно Пашин білий ВРХ вагон
Удачі власнику Олегу.
З компютера втомобіля була зчитана прога ECU ы тепер над нею працюють професыонали - тому, що штатний блок управлыння двигуном не мав в собы прошитих паливних карт быльше як на 1,2 надуву. Ми на APEX'i буст котролері виставили відсічку в 1,1 бар. надуву. І тепер автомобіль на обкатці. Через 2-3 тис. км автомобіль приїде в Київ на встановлення нової прошивки в комп розрахованої до надуву в 1,6-1,8 бар. Причому, що сучасна "безводяна" турбіна HKS нового покоління на двійних шарикопідшипниках готова дути до 2,5!!!
Добилися того, що турбо ями не було взагалі, лаг був зведений до мінімума.
Прикол в чому, що при включенні турбіни на 2950-3000 оборотів вже на 3500 вона мала 0,8 бар. а при 3900 повний, дозволений бустконтролером, надув в 1,1 бара!
З таким надувом вже і приходилось набирати решту обертів...
На даний момент не хотілось крутити більше 5-6 тис оборотів - мотор всетаки на обкатці.
Але ми не втримались і приїхавши до Києва цілу ніч тестили "розривали" машинку перед віддачею власнику. Весь Поділ чув нашого фіата і Пашине Субару ВРХ.
Яке чомусь на прямих відрізках на старті виривалося вперед але після 20-30 метрів Фіат впевнено наздоганяв важчого Японського супротивника і потім випереджав його на корпус на відрізку 400-500 метрів! І це при надуві всього 1,1 бар. - отже при надуві в 1,6 бар. буде щось веселіше - причому набагато.
Плюс в Харків поїхала мокра 75 сильна система Закисі Азоту. Вона теж за пару тижнів приїде з Фіатом до Києва і буде встановлюватись.
Думаю 350 сил без закисі буде 100%.
З закиссю боюсь назвати цю суму для майже некерованої машинки з таким мотором!
Далі буде...
Фото зроблені не мною, але там десь видно і мене, навть видно Пашин білий ВРХ вагон
Удачі власнику Олегу.
З компютера втомобіля була зчитана прога ECU ы тепер над нею працюють професыонали - тому, що штатний блок управлыння двигуном не мав в собы прошитих паливних карт быльше як на 1,2 надуву. Ми на APEX'i буст котролері виставили відсічку в 1,1 бар. надуву. І тепер автомобіль на обкатці. Через 2-3 тис. км автомобіль приїде в Київ на встановлення нової прошивки в комп розрахованої до надуву в 1,6-1,8 бар. Причому, що сучасна "безводяна" турбіна HKS нового покоління на двійних шарикопідшипниках готова дути до 2,5!!!
Добилися того, що турбо ями не було взагалі, лаг був зведений до мінімума.
Прикол в чому, що при включенні турбіни на 2950-3000 оборотів вже на 3500 вона мала 0,8 бар. а при 3900 повний, дозволений бустконтролером, надув в 1,1 бара!
З таким надувом вже і приходилось набирати решту обертів...
На даний момент не хотілось крутити більше 5-6 тис оборотів - мотор всетаки на обкатці.
Але ми не втримались і приїхавши до Києва цілу ніч тестили "розривали" машинку перед віддачею власнику. Весь Поділ чув нашого фіата і Пашине Субару ВРХ.
Яке чомусь на прямих відрізках на старті виривалося вперед але після 20-30 метрів Фіат впевнено наздоганяв важчого Японського супротивника і потім випереджав його на корпус на відрізку 400-500 метрів! І це при надуві всього 1,1 бар. - отже при надуві в 1,6 бар. буде щось веселіше - причому набагато.
Плюс в Харків поїхала мокра 75 сильна система Закисі Азоту. Вона теж за пару тижнів приїде з Фіатом до Києва і буде встановлюватись.
Думаю 350 сил без закисі буде 100%.
З закиссю боюсь назвати цю суму для майже некерованої машинки з таким мотором!
Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Ги. А яка там розваговка? Там 99 процентів ваги має бути на передній осі. Враховуючи, який там двигун. А в таких умовах, про задницю думати не треба. З досвіду по ТІПІ знаю. Задниця там для того, щоб машина не впала на одну сторону. А під час їзди на неї ніколи уваги не звертаєш, волочеться за тобою туда, куда треба. головне якось морду в поворот закинути, а срака сама пролізе.
А що стосується гальм - то в мене це то, чим я дуже задоволений. Два здоровенних супорта попереду і великі гальмівні бліни , на які стандартні фіатовські 14-ки не стають... Це вже з заводу. Задні теж дискові. Правда, після заміни гуми - трохи гіршіше стало, може гума до дупи?
Не думаю, що на купе тормоза гірші робили ніж на тіпу. Мож там шось не то? тай взагалі на передній привід кидати більше 200 коняк при вазі авто 1000-1400 кг - це МАНІЯКАЛІЗМ!
А що стосується гальм - то в мене це то, чим я дуже задоволений. Два здоровенних супорта попереду і великі гальмівні бліни , на які стандартні фіатовські 14-ки не стають... Це вже з заводу. Задні теж дискові. Правда, після заміни гуми - трохи гіршіше стало, може гума до дупи?
Не думаю, що на купе тормоза гірші робили ніж на тіпу. Мож там шось не то? тай взагалі на передній привід кидати більше 200 коняк при вазі авто 1000-1400 кг - це МАНІЯКАЛІЗМ!
Про блєху знаєте?
FIAT COUPE Pininfarina 2 0 16V Turbo 300 HP NOS
94 год за 10? Хм...
Про мотор точнее можно? Фотки есть?
Всетаки продажа... А тут обсудят.
Про мотор точнее можно? Фотки есть?
Всетаки продажа... А тут обсудят.
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: FIAT COUPE Pininfarina 2 0 16V Turbo 300 HP NOS
??????ayadinara писав:94 год за 10? Хм...
Про мотор точнее можно? Фотки есть?
Всетаки продажа... А тут обсудят.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Предлагаем мойку окон и уборку квартир в С-Петербурге.
Прикольный аппарат!