MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Додано: 16 березня 2009, 13:53
Автомобіль 1992 року. Мав би буьти сліпим, але постарались і став зрячим
Попередній власник захотів поміняти тільки передню оптику і капот, всі бампера і пороги від 1992 року. Також попередні власник Сурен - перешив салон, торпедо, стелю і т.д. комбінованою шкірою.
Тепер щасливим власником цього суперавтомобіля - став Максим.
Після покупки цього авто, він почав серйозно замислюватись над подальшим тюнінгом. Але йому хотілось залишити цей автомобіль стрітовим, ба навіть шосейним, але комфортним, з шумоізоляцією, біксеноном, паркроніком, кліматконтролем, круїзконтролем і т.д.
Так і зробили. Мало того! Це єдина в світі MITSUBISHI 3000GT VR4 twinturbo котра їздить не тільки на бензині а й на ГАЗІ !!! (пропан, Бутан, метан) До цього такого не робив ніхто.
Максим славиться тим, що полюбляє в турбову машину, поморочившись добряче, вставити ГБО - і при цьому витратити втричі більше часу на настройку машини на газових форсунках, а їх там аж 12!.
Ми до того як вона стала наполовину газовою робили таке:
Встановили фронтальний інтеркуллер кіт з одним великим інтеркуллером,
також поставили з нержавійки випускні коллектори + даунпайпи в комплекті з новими збільшиними турбінами 15G.
А також встановили вихлопну систему STILLEN
Встановивли алюмінієвий маховик Fidanza та підсилене органічне щеплення Exedy
управління всим цим віддали в руки компютеру АЕМ
короркі дані:
- Двигун 6G72 3.0 V6 24V Twinturbo
- дві турбіни 15G від Mitsubishi Evo 7
- бензонасос WALBRO 255 л.г.
- форсунки RC 550cc
- Перепускний клапан Blow of Valve - MR Evolution IX,
- Інтеркуллер кіт CX-Racing,
- Вихлопні коллектори + даунпайпи - GTPro,
- Вихлопна система + midpipe - STILLEN
- Алюмінієвий маховик FIDANZA щеплення EXEDY,
- Компютер АЕМ
- Двійний Широкополосний лямбдазонд АЕМ
- МАР сенсор АЕС 3,5 бар,
- Датчик температури впуску АЕМ
- датчики Innovate
- Гальмівні диски AP-Racing
- Підсилені синхронізатори КПП - Kormex trans,
- Первинний вал і вхідна планетарка в роздатці титанові - Kormex Trans,
- Диски 18 х 8,5 WedsSport Lumina
- Алюмінієвий збільшений на 2 л. радіатор ОР - KoyoRad,
- Термостат 68 градусів.
- Всі мастила та рідини MOTUL
- Впуск - K&N Typhoon
+ Газове обладнання з величезним балоном замість задніх сидінь.
Це вже робота Максових умільців.
Як вони це настроїли - сам Бог знає.. Але їздить, причому навіть на 1 бар надуву - їде на Газу! КРУТО!!!
Попередній власник захотів поміняти тільки передню оптику і капот, всі бампера і пороги від 1992 року. Також попередні власник Сурен - перешив салон, торпедо, стелю і т.д. комбінованою шкірою.
Тепер щасливим власником цього суперавтомобіля - став Максим.
Після покупки цього авто, він почав серйозно замислюватись над подальшим тюнінгом. Але йому хотілось залишити цей автомобіль стрітовим, ба навіть шосейним, але комфортним, з шумоізоляцією, біксеноном, паркроніком, кліматконтролем, круїзконтролем і т.д.
Так і зробили. Мало того! Це єдина в світі MITSUBISHI 3000GT VR4 twinturbo котра їздить не тільки на бензині а й на ГАЗІ !!! (пропан, Бутан, метан) До цього такого не робив ніхто.
Максим славиться тим, що полюбляє в турбову машину, поморочившись добряче, вставити ГБО - і при цьому витратити втричі більше часу на настройку машини на газових форсунках, а їх там аж 12!.
Ми до того як вона стала наполовину газовою робили таке:
Встановили фронтальний інтеркуллер кіт з одним великим інтеркуллером,
також поставили з нержавійки випускні коллектори + даунпайпи в комплекті з новими збільшиними турбінами 15G.
А також встановили вихлопну систему STILLEN
Встановивли алюмінієвий маховик Fidanza та підсилене органічне щеплення Exedy
управління всим цим віддали в руки компютеру АЕМ
короркі дані:
- Двигун 6G72 3.0 V6 24V Twinturbo
- дві турбіни 15G від Mitsubishi Evo 7
- бензонасос WALBRO 255 л.г.
- форсунки RC 550cc
- Перепускний клапан Blow of Valve - MR Evolution IX,
- Інтеркуллер кіт CX-Racing,
- Вихлопні коллектори + даунпайпи - GTPro,
- Вихлопна система + midpipe - STILLEN
- Алюмінієвий маховик FIDANZA щеплення EXEDY,
- Компютер АЕМ
- Двійний Широкополосний лямбдазонд АЕМ
- МАР сенсор АЕС 3,5 бар,
- Датчик температури впуску АЕМ
- датчики Innovate
- Гальмівні диски AP-Racing
- Підсилені синхронізатори КПП - Kormex trans,
- Первинний вал і вхідна планетарка в роздатці титанові - Kormex Trans,
- Диски 18 х 8,5 WedsSport Lumina
- Алюмінієвий збільшений на 2 л. радіатор ОР - KoyoRad,
- Термостат 68 градусів.
- Всі мастила та рідини MOTUL
- Впуск - K&N Typhoon
+ Газове обладнання з величезним балоном замість задніх сидінь.
Це вже робота Максових умільців.
Як вони це настроїли - сам Бог знає.. Але їздить, причому навіть на 1 бар надуву - їде на Газу! КРУТО!!!