MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Автомобіль 1992 року. Мав би буьти сліпим, але постарались і став зрячим
Попередній власник захотів поміняти тільки передню оптику і капот, всі бампера і пороги від 1992 року. Також попередні власник Сурен - перешив салон, торпедо, стелю і т.д. комбінованою шкірою.
Тепер щасливим власником цього суперавтомобіля - став Максим.
Після покупки цього авто, він почав серйозно замислюватись над подальшим тюнінгом. Але йому хотілось залишити цей автомобіль стрітовим, ба навіть шосейним, але комфортним, з шумоізоляцією, біксеноном, паркроніком, кліматконтролем, круїзконтролем і т.д.
Так і зробили. Мало того! Це єдина в світі MITSUBISHI 3000GT VR4 twinturbo котра їздить не тільки на бензині а й на ГАЗІ !!! (пропан, Бутан, метан) До цього такого не робив ніхто.
Максим славиться тим, що полюбляє в турбову машину, поморочившись добряче, вставити ГБО - і при цьому витратити втричі більше часу на настройку машини на газових форсунках, а їх там аж 12!.
Ми до того як вона стала наполовину газовою робили таке:
Встановили фронтальний інтеркуллер кіт з одним великим інтеркуллером,
також поставили з нержавійки випускні коллектори + даунпайпи в комплекті з новими збільшиними турбінами 15G.
А також встановили вихлопну систему STILLEN
Встановивли алюмінієвий маховик Fidanza та підсилене органічне щеплення Exedy
управління всим цим віддали в руки компютеру АЕМ
короркі дані:
- Двигун 6G72 3.0 V6 24V Twinturbo
- дві турбіни 15G від Mitsubishi Evo 7
- бензонасос WALBRO 255 л.г.
- форсунки RC 550cc
- Перепускний клапан Blow of Valve - MR Evolution IX,
- Інтеркуллер кіт CX-Racing,
- Вихлопні коллектори + даунпайпи - GTPro,
- Вихлопна система + midpipe - STILLEN
- Алюмінієвий маховик FIDANZA щеплення EXEDY,
- Компютер АЕМ
- Двійний Широкополосний лямбдазонд АЕМ
- МАР сенсор АЕС 3,5 бар,
- Датчик температури впуску АЕМ
- датчики Innovate
- Гальмівні диски AP-Racing
- Підсилені синхронізатори КПП - Kormex trans,
- Первинний вал і вхідна планетарка в роздатці титанові - Kormex Trans,
- Диски 18 х 8,5 WedsSport Lumina
- Алюмінієвий збільшений на 2 л. радіатор ОР - KoyoRad,
- Термостат 68 градусів.
- Всі мастила та рідини MOTUL
- Впуск - K&N Typhoon
+ Газове обладнання з величезним балоном замість задніх сидінь.
Це вже робота Максових умільців.
Як вони це настроїли - сам Бог знає.. Але їздить, причому навіть на 1 бар надуву - їде на Газу! КРУТО!!!
Попередній власник захотів поміняти тільки передню оптику і капот, всі бампера і пороги від 1992 року. Також попередні власник Сурен - перешив салон, торпедо, стелю і т.д. комбінованою шкірою.
Тепер щасливим власником цього суперавтомобіля - став Максим.
Після покупки цього авто, він почав серйозно замислюватись над подальшим тюнінгом. Але йому хотілось залишити цей автомобіль стрітовим, ба навіть шосейним, але комфортним, з шумоізоляцією, біксеноном, паркроніком, кліматконтролем, круїзконтролем і т.д.
Так і зробили. Мало того! Це єдина в світі MITSUBISHI 3000GT VR4 twinturbo котра їздить не тільки на бензині а й на ГАЗІ !!! (пропан, Бутан, метан) До цього такого не робив ніхто.
Максим славиться тим, що полюбляє в турбову машину, поморочившись добряче, вставити ГБО - і при цьому витратити втричі більше часу на настройку машини на газових форсунках, а їх там аж 12!.
Ми до того як вона стала наполовину газовою робили таке:
Встановили фронтальний інтеркуллер кіт з одним великим інтеркуллером,
також поставили з нержавійки випускні коллектори + даунпайпи в комплекті з новими збільшиними турбінами 15G.
А також встановили вихлопну систему STILLEN
Встановивли алюмінієвий маховик Fidanza та підсилене органічне щеплення Exedy
управління всим цим віддали в руки компютеру АЕМ
короркі дані:
- Двигун 6G72 3.0 V6 24V Twinturbo
- дві турбіни 15G від Mitsubishi Evo 7
- бензонасос WALBRO 255 л.г.
- форсунки RC 550cc
- Перепускний клапан Blow of Valve - MR Evolution IX,
- Інтеркуллер кіт CX-Racing,
- Вихлопні коллектори + даунпайпи - GTPro,
- Вихлопна система + midpipe - STILLEN
- Алюмінієвий маховик FIDANZA щеплення EXEDY,
- Компютер АЕМ
- Двійний Широкополосний лямбдазонд АЕМ
- МАР сенсор АЕС 3,5 бар,
- Датчик температури впуску АЕМ
- датчики Innovate
- Гальмівні диски AP-Racing
- Підсилені синхронізатори КПП - Kormex trans,
- Первинний вал і вхідна планетарка в роздатці титанові - Kormex Trans,
- Диски 18 х 8,5 WedsSport Lumina
- Алюмінієвий збільшений на 2 л. радіатор ОР - KoyoRad,
- Термостат 68 градусів.
- Всі мастила та рідини MOTUL
- Впуск - K&N Typhoon
+ Газове обладнання з величезним балоном замість задніх сидінь.
Це вже робота Максових умільців.
Як вони це настроїли - сам Бог знає.. Але їздить, причому навіть на 1 бар надуву - їде на Газу! КРУТО!!!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
вот такі то дєла
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Очень прикольный проект,
прикидую как на скорости в 250 км в час машина хавает 5-7 долларов на 100 км. ПРИКОЛ!!!!
прикидую как на скорости в 250 км в час машина хавает 5-7 долларов на 100 км. ПРИКОЛ!!!!
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Господь Бог мій!!!!!!!!!!!!!Оце Жирно!!!!!!!!!
Максік - вітаю!!!!!!!
Нарешті ти її зробив!!!!!!!!
Все, я в тебе її колись куплю )))))
На газу 400 сил це ріал кул!!!!
ЖеТехи рулять!!!!!!!
Форева!!!!!!!!!!!
Максік - вітаю!!!!!!!
Нарешті ти її зробив!!!!!!!!
Все, я в тебе її колись куплю )))))
На газу 400 сил це ріал кул!!!!
ЖеТехи рулять!!!!!!!
Форева!!!!!!!!!!!
JDM as FUCK
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Привет всем, есть пару поправок:
400л.с. при 1 баре, расчетная мощность на бензине, а на газу(сжиженый газ пропан-бутан - не метан !!! ), пока что, дую 0,5-0,6 бар, расчетная мощность 250-280л.с. Причина ограничения - не достаточная пропускная способность газовых форсунок, в ближайшее время планирую настроить газ до 300-350л.с.
Установленны датчики не Innovate, а
2*dacota digital(первый 3в1 EGT, AIR TEM, BOOST и второй OIL TEMP ) + 2*aem uego, так же установлен буст контролер APEXI AVCR.
Уже приехал новый бампер, сейчас на покраске.
400л.с. при 1 баре, расчетная мощность на бензине, а на газу(сжиженый газ пропан-бутан - не метан !!! ), пока что, дую 0,5-0,6 бар, расчетная мощность 250-280л.с. Причина ограничения - не достаточная пропускная способность газовых форсунок, в ближайшее время планирую настроить газ до 300-350л.с.
Установленны датчики не Innovate, а
2*dacota digital(первый 3в1 EGT, AIR TEM, BOOST и второй OIL TEMP ) + 2*aem uego, так же установлен буст контролер APEXI AVCR.
Уже приехал новый бампер, сейчас на покраске.
- Вкладення
-
- body-bumper-3sx-99style-gen1-fiberglass-15-600l.jpg
- Новый бампер
- (25.78 Кіб) Завантажено 16937 разів
MMC 3000GT VR4 + Honda Prelude Turbo
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Какие Люди!!! Рад Видеть!!!
ребята, этот чува владелец двух турбоавтомобилей свише 300 л.с. каждый и два могут ездить на ГАЗУ!!! Два авто на АЕМ...
ребята, этот чува владелец двух турбоавтомобилей свише 300 л.с. каждый и два могут ездить на ГАЗУ!!! Два авто на АЕМ...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Моя бывшая машина... Сука скучаю за ней.
Нафига вы газ туда поставили пацаны???
Нафига вы газ туда поставили пацаны???
Mitsubishi 3000GT VR4
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Класній апарат... Але мені здається ГБО - там зайве. Це ж спорткар...
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
ГБО установии, так как автомобиль изначально стритовый.
К примеру, в начале апреля мотался в командировку Киев-Ровно-Львов-Тернополь-Хмельницкий-Винница-Киев Средний расход газа по трасе составил +-15л на 100км, что по нынешней стоимости 2,4грн за 1л состовляет 36грн (4,5$) Если есть примеры машин с 300 л.с. с расходом 4,5$ на 100км прошу привести пример. При этом простым нажатием кнопки перехожу на бензин, ставлю 1bar на AVCR и имею 400+ л.с.
К примеру, в начале апреля мотался в командировку Киев-Ровно-Львов-Тернополь-Хмельницкий-Винница-Киев Средний расход газа по трасе составил +-15л на 100км, что по нынешней стоимости 2,4грн за 1л состовляет 36грн (4,5$) Если есть примеры машин с 300 л.с. с расходом 4,5$ на 100км прошу привести пример. При этом простым нажатием кнопки перехожу на бензин, ставлю 1bar на AVCR и имею 400+ л.с.
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MISTUBISHI 3000GT VR4 - Propan Bomb 400HP aka Max
Ай маладца!!!! Тебе реально зачёд..Max писав:ГБО установии, так как автомобиль изначально стритовый.
К примеру, в начале апреля мотался в командировку Киев-Ровно-Львов-Тернополь-Хмельницкий-Винница-Киев Средний расход газа по трасе составил +-15л на 100км, что по нынешней стоимости 2,4грн за 1л состовляет 36грн (4,5$) Если есть примеры машин с 300 л.с. с расходом 4,5$ на 100км прошу привести пример. При этом простым нажатием кнопки перехожу на бензин, ставлю 1bar на AVCR и имею 400+ л.с.
Вчера приехал со львова на своём аутлендере 2.0 турбо.
Разход 98 бензина по 6,75 грн. за литр - 11 литров в стреднем.
Тоесть примерно 75 грн на 100 км.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ