Сторінка 2 з 4

Додано: 07 червня 2007, 15:04
Andre
В Україні пофіг який мотор - головне щоб співпадав об'єм і вид палива.

В техпаспорті вказаний тільки номер кузова.
Тому жодних проблем не буде.

Повір я вже не перший мотор міняю...

Додано: 07 червня 2007, 20:26
MaDman
Це RS20det?

Додано: 07 червня 2007, 21:51
and1
Andre писав:В Україні пофіг який мотор - головне щоб співпадав об'єм і вид палива.

В техпаспорті вказаний тільки номер кузова.
Тому жодних проблем не буде.

Повір я вже не перший мотор міняю...
а при перерегистрации в ГАИ?

Додано: 07 червня 2007, 21:56
and1
кстати скока пробег у "кузова" и скока мотор прошел

Додано: 07 червня 2007, 23:42
Andre
MaDman писав:Це RS20det?
Передумали ставити 20DET, ставимо CA18DET - але оригінальний японський.

Додано: 07 червня 2007, 23:46
Andre
and1 писав:кстати скока пробег у "кузова" и скока мотор прошел
В ДАІ - в мотор не дивиться ніхто... і ніколи ...
Я ж туда не поставив 2,5 турбодизель на якому написано мерседес ;)

Оригінальний пробіг кузова 86 тис км.
Кузов в дуже хорошому стані. Вся фарба на машині оригінальна, але машина стояла пару років тому фарба з одного боку машини трохи вигоріла на сонці. після полірування маловидно але всетаки є. Плюс їхня хвороба - ржавіє під заднім стоковим спойлером - я його викину і перемалюю кришку багажника.

Додано: 07 червня 2007, 23:46
MaDman
Ти маєш на увазі оригінальний, це такий як не на сліпій сільвії ставили?

Додано: 07 червня 2007, 23:57
Andre
MaDman писав:Ти маєш на увазі оригінальний, це такий як не на сліпій сільвії ставили?
Да саме такий, Але не Європейський а Японський.

- інакші катушки, інакші вали, інакший маслонасос, - мотор 1993 року.

Знаєш чому багато хто жаліються на ці мотори? (європейскі, американські)
Тому-що в них д 1993 року в моторі було одне слабе місце - редукційний клапан масляного насосу, який після нагрівання мотору міг вимахуватись і тому в різних людей виникали різні проблеми повязані з вчасною подачею масла в тій кількості в якій воно там потрібне.

Найпоширеніші проблеми таких моторів:
1. від перегріва і недостачі масляної прослойки на вкладишах - наслідок прокручування шатунного вкладиша(шів),
2. від недостатьної кількості подачі масла в турбіну - на високих оборотах - турбіна голодала і тому швидко виходила з ладу,
3. Частий перегрів мотора - крутіння ГБЦ,
4. Нагрівання впускного розпредвалу - в багатьох мшина можна це побачити, шестерня і розпредва - котрі стоять з впускного боку (зліва) сині! а правий випускний нормальний. Посиніння = перегрів металу. - наслідок - часто міняють головки (ГБЦ)
/шо я і зробив на попередньому моторі - тому кому треба дзвоніть/

Після 10 місяця 1992 року ці мотори видозмінгили подолавши їхні вади - але встановлювали такі мотори тільки виключно для Японського та Англійського ринку - вони для Праворульних "правильних" машин.
Такий мотор купив і я - півдня роботи подачею ОР в пічку (вони не з тієї сторони - в праворуких вони на місці вакуума, а в ліворуких там руль) з "лишніми" шлангами вакуума (яких на європейському немає) та ще пару нестиковок, зайвих море каналів для картерних газів та їх фільтрації, пару нових датчиків, інший масляний фільтр - півдня роботи і мотор стоїть...
Що ви і побачите в наступному топіку ;)

Додано: 08 червня 2007, 00:05
Andre
Витягаэмо старий двигун:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Витягнули ;)

Зображення

Зображення

Зображення

Шоб ніхто не сумнівався - фотка двох моторів ;0 на передньому плані новий, ззаду старий зі знятим випускним колектором ...

Зображення

Втавляємо новий мотор:

Зображення

Зображення

--- От і все на сьогодні - завтра будем навісне прикручувати і легковидозмінену проводку

Додано: 08 червня 2007, 17:43
MaDman
А який старий мотор був, також СА18DET, чи SR20Det?? Але напевно СА18DET, ти ж кажеш обєми однакові. А чого ви його міняли?