MaDman писав:Ти маєш на увазі оригінальний, це такий як не на сліпій сільвії ставили?
Да саме такий, Але не Європейський а Японський.
- інакші катушки, інакші вали, інакший маслонасос, - мотор 1993 року.
Знаєш чому багато хто жаліються на ці мотори? (європейскі, американські)
Тому-що в них д 1993 року в моторі було одне слабе місце - редукційний клапан масляного насосу, який після нагрівання мотору міг вимахуватись і тому в різних людей виникали різні проблеми повязані з вчасною подачею масла в тій кількості в якій воно там потрібне.
Найпоширеніші проблеми таких моторів:
1. від перегріва і недостачі масляної прослойки на вкладишах - наслідок прокручування шатунного вкладиша(шів),
2. від недостатьної кількості подачі масла в турбіну - на високих оборотах - турбіна голодала і тому швидко виходила з ладу,
3. Частий перегрів мотора - крутіння ГБЦ,
4. Нагрівання впускного розпредвалу - в багатьох мшина можна це побачити, шестерня і розпредва - котрі стоять з впускного боку (зліва) сині! а правий випускний нормальний. Посиніння = перегрів металу. - наслідок - часто міняють головки (ГБЦ)
/шо я і зробив на попередньому моторі - тому кому треба дзвоніть/
Після 10 місяця 1992 року ці мотори видозмінгили подолавши їхні вади - але встановлювали такі мотори тільки виключно для Японського та Англійського ринку - вони для Праворульних "правильних" машин.
Такий мотор купив і я - півдня роботи подачею ОР в пічку (вони не з тієї сторони - в праворуких вони на місці вакуума, а в ліворуких там руль) з "лишніми" шлангами вакуума (яких на європейському немає) та ще пару нестиковок, зайвих море каналів для картерних газів та їх фільтрації, пару нових датчиків, інший масляний фільтр - півдня роботи і мотор стоїть...
Що ви і побачите в наступному топіку