Дані доробок:
1. Турбіна TD05H18G Evo-8,
2. Випускний коллектор BORLA рівнодовгий покритий керамічним напиленням,
3. Прийомна труба + "яйця" GREDDY,
4. Вихлопна система BLITZ Nur Spec R Evo8
5. Перепускний клапан EVO X MR металевий (до 2 бар),
6. Фронтальний інтеркуллер кіт СX-RACING з інтеркуллером 600х150х75 мм. + силікон і Т-болт хомути, пайпінг 2,5 дюйма,
7. Бустконтроллер GREDDY BSpec2,
8. Турботаймер BLITZ DT,
9. ЕСU блок управління - EVO - 8,
10. Проводка EVO - 8,
11. Механічна дроссельна заслонка, трос газу EVO - 8,
12. Повітромір (фіча для міряння кількості вхідного повітря в двигун) EVO - 8, форсунки та сопрежитель форсунок EVO - 8,
13. Датчик ХХ EVO - 8,
14. Датчик ТПС - положення дроселя EVO - 8,
15. Фільтр-вставка в штатне місце - BLITZ,
16. Прошивка ЕСU Teс - 300 к.с. 368 Нм
17. Масловловлювач OBX,
18. Розрізні Шестерні ГРМ - FIDANZA (спуск синя, випуск - червона)
19. Прозора плексігласова кришка ремня ГРМ - ZAKLEE,
20. Кевларовий ремін ГРМ - Power Enterprise
21. Кришка свічок на клаппанній кришці - карбонова - Carbon Creations,
22. Всі силіконові патрубки - SAMCO.










