FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
Ford Couugar 1999 року...
Двигун -Dura Tec 2.5 V6 24V
КПП - механіка 5 ст.
Потужність - 190 к.с.
Час квотеру 402м - 16,2с.
Дані:
Впуск K&N,
Випуск - коллектора DC-Sport,
Випуск - кет-бек - Ulter,
Алюмінієвий маховик FIDANZA,
Передні 4-х поршневі гальма (3000GT VR4 315мм),
Про салон і музику, власник сам напише, так як, я в цьому взагалі мало шарю...
фото в студію:
Двигун -Dura Tec 2.5 V6 24V
КПП - механіка 5 ст.
Потужність - 190 к.с.
Час квотеру 402м - 16,2с.
Дані:
Впуск K&N,
Випуск - коллектора DC-Sport,
Випуск - кет-бек - Ulter,
Алюмінієвий маховик FIDANZA,
Передні 4-х поршневі гальма (3000GT VR4 315мм),
Про салон і музику, власник сам напише, так як, я в цьому взагалі мало шарю...
фото в студію:
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
музика в мене доволі скромна....
голова
Alpine iXA-W404R
фронт
Vibe se-k60 v3 + 8"саб Velocity + середини Ivolga CS-2,5 + кроси Morel Accuset MX 33.3
тил
FLI Integrator Comp 6 + FLI Integrator Comp 8
Саб
Vibe CBR 12 Twin EVO
Підсилювачі
фронтальний Lanzar VIBE431
тиловий Lanzar VIBE421
сабові два Power Acoustik LT-1920/2
конденсатори під фронт і тил Soundstream SCX-8
під саб Stinger SPC5010
голова
Alpine iXA-W404R
фронт
Vibe se-k60 v3 + 8"саб Velocity + середини Ivolga CS-2,5 + кроси Morel Accuset MX 33.3
тил
FLI Integrator Comp 6 + FLI Integrator Comp 8
Саб
Vibe CBR 12 Twin EVO
Підсилювачі
фронтальний Lanzar VIBE431
тиловий Lanzar VIBE421
сабові два Power Acoustik LT-1920/2
конденсатори під фронт і тил Soundstream SCX-8
під саб Stinger SPC5010
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
Cамий кращий автомобиль,бо то є форд!!!!!!!!!!!
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
[quote="Andre"]Ford Couugar 1999 року...
Двигун -Dura Tec 2.5 V6 24V
КПП - механіка 5 ст.
Потужність - 190 к.с.
Дані:
Впуск K&N,
Випуск - коллектора DC-Sport,
Випуск - кет-бек - Ulter,
Алюмінієвий маховик FIDANZA,
Кулиса FIDANZA
Передні 4-х поршневі гальма (3000GT VR4 315мм), с гальмівнимі колодками posiquiet
перероблена нижня частина впускного колектору..
Топливна система (насос Walbro, топливный регулятор АЕМ)
Двигун -Dura Tec 2.5 V6 24V
КПП - механіка 5 ст.
Потужність - 190 к.с.
Дані:
Впуск K&N,
Випуск - коллектора DC-Sport,
Випуск - кет-бек - Ulter,
Алюмінієвий маховик FIDANZA,
Кулиса FIDANZA
Передні 4-х поршневі гальма (3000GT VR4 315мм), с гальмівнимі колодками posiquiet
перероблена нижня частина впускного колектору..
Топливна система (насос Walbro, топливный регулятор АЕМ)
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
Машинка продана! - тепер Чаба пересів на японську повнопривідну турбомашину! Накінець-то
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
форд - це не машина, але це був єдиний форд, який мені сподобався :)
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: FORD COUGAR 2.5 V6 aka Chaba
Тепер в Чаби ось ця машинка - яку ми робили:Youlee писав:форд - це не машина, але це був єдиний форд, який мені сподобався
http://www.aso-motorsport.com/forum/vie ... 38&start=0
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ