Iceman писав:На самом деле, все эти железки совершенно сюрреалистично смотрятся вживую. Они такие... их лизнуть хочется! А когда с 3 метров все это светится сквозь колесо — это просто неописуемо!
MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Чорна машинка заїхала на "операцію" по трансплантації приводу, двигуна, кпп, і т.д.
Класні були диски - але, нажадь вони різноширокі, що підходить для моноприводного автомобіля, але СКОРО чорна ластівка стане повнопривідним і всюдигребущим коршунем
Недопихло 12 кл. 160 к.с. - пряма дорога на шрод
Два серця - донорське і старе добре допотопне трамблерокероване
Задня підвіска монопривідної 3000GT - на мегапружинах з радянського минулого
Як не прикро - але ми робимо наші машини ексклюзивнішими - вже 4-й раз ми знищуєм одну турбо повнопривідну GTO (Японський аналог 3000GT), щоб зробити з недопривідної передньопривідної атмо 3000GT - правильну твінтурбо ЖДМ машинку. Тобто ми вже зменшили ряди атмоофочних недопривідних 3000ГТ! Тим самим не зменшуючи кількість турбових машин в світі.
Я не даремно сказав: "японський аналог" - так як цей автомобіль був спроектований з самого початку як авто з лівим кермом, про що свідчить розташування гальмівного головного циліндра (зліва, в японських версіях віт там само - до нього просто через весь салон йде труба приварена до педалі гальм) також розташування заливної горловини бензобаку (зправа, як у всіх європейських і американських авто, в японських же авто для японії всі мають лючок зліва)
П.С. Смію нагадатии, що зі всіх випущених автомобілів з лівим кермом MITSUBISHI 3000GT і їхнього клона в США Dodge Steath - Твінтурбових повнопривідних автомобілів було всього чуть більше 8000 штук. На сьогоднішній день їх залишилось вдвоє менше, але ми стараємось поповнювати цей екслюзивний список
Класні були диски - але, нажадь вони різноширокі, що підходить для моноприводного автомобіля, але СКОРО чорна ластівка стане повнопривідним і всюдигребущим коршунем
Недопихло 12 кл. 160 к.с. - пряма дорога на шрод
Два серця - донорське і старе добре допотопне трамблерокероване
Задня підвіска монопривідної 3000GT - на мегапружинах з радянського минулого
Як не прикро - але ми робимо наші машини ексклюзивнішими - вже 4-й раз ми знищуєм одну турбо повнопривідну GTO (Японський аналог 3000GT), щоб зробити з недопривідної передньопривідної атмо 3000GT - правильну твінтурбо ЖДМ машинку. Тобто ми вже зменшили ряди атмоофочних недопривідних 3000ГТ! Тим самим не зменшуючи кількість турбових машин в світі.
Я не даремно сказав: "японський аналог" - так як цей автомобіль був спроектований з самого початку як авто з лівим кермом, про що свідчить розташування гальмівного головного циліндра (зліва, в японських версіях віт там само - до нього просто через весь салон йде труба приварена до педалі гальм) також розташування заливної горловини бензобаку (зправа, як у всіх європейських і американських авто, в японських же авто для японії всі мають лючок зліва)
П.С. Смію нагадатии, що зі всіх випущених автомобілів з лівим кермом MITSUBISHI 3000GT і їхнього клона в США Dodge Steath - Твінтурбових повнопривідних автомобілів було всього чуть більше 8000 штук. На сьогоднішній день їх залишилось вдвоє менше, але ми стараємось поповнювати цей екслюзивний список
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
В продовдення теми деталей підвіски, все що можливо було відпіскоструїти і помалювати порошком - помалювали, решту відмивали, грунтували, малювали по місцю:
Нові сайлентлоки, подушки, втулки стабілізатора, стійки стабілізатора.
Задня підвіска
Передня балка з передніми ричагами (всі погані сайлентблоки замінено на нові
Помальовані спеціальним грунтом та нікелевою фарбою Transfer Case "роздатка" (хоча вона насправді не розтадка а просто розворотка - розвертає на 90 градусів обертальний рух) та задній редуктор - доречі який в 6 ступеневій версії КПП має самоблокувальний диференціал пониженого тертя 1,2 сторонній. З заднього редуктора ми витягнули не працюючий гідронасос (який працює від занього моста) котрий керує підруленням задніх коліс, на його місце поставили заглушку.
----
Паливна система: Ну ні для кого не секрет, що в 3000GT бак завжди в болоті і є проблеми з діставанням насосу та зняттям сервісного лючка, тут так і сталось - в чорній машині обломалась труба подачі, а от зворотньої трубки взагалі в бак не було !!!
Поставили бак від турбового донора - перед встановленням відчистили - прогрутували і пофарбували.
Також інстальовано більшпродуктивний паливний насос AEROMOTIVE Stealth 300 л/год.
далі буде
Нові сайлентлоки, подушки, втулки стабілізатора, стійки стабілізатора.
Задня підвіска
Передня балка з передніми ричагами (всі погані сайлентблоки замінено на нові
Помальовані спеціальним грунтом та нікелевою фарбою Transfer Case "роздатка" (хоча вона насправді не розтадка а просто розворотка - розвертає на 90 градусів обертальний рух) та задній редуктор - доречі який в 6 ступеневій версії КПП має самоблокувальний диференціал пониженого тертя 1,2 сторонній. З заднього редуктора ми витягнули не працюючий гідронасос (який працює від занього моста) котрий керує підруленням задніх коліс, на його місце поставили заглушку.
----
Паливна система: Ну ні для кого не секрет, що в 3000GT бак завжди в болоті і є проблеми з діставанням насосу та зняттям сервісного лючка, тут так і сталось - в чорній машині обломалась труба подачі, а от зворотньої трубки взагалі в бак не було !!!
Поставили бак від турбового донора - перед встановленням відчистили - прогрутували і пофарбували.
Також інстальовано більшпродуктивний паливний насос AEROMOTIVE Stealth 300 л/год.
далі буде
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Такое все няшное, клевое, вот вообще просто как игрушечное. Круто, очень круто. Вопрос в оффтоп, по миру ездило 8000 турбовых жетонов?
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
8416 если быть точным (леворуких 3000ГТ и Стелсов РТ) праворуких сколько я не знаю.Dobro писав:Такое все няшное, клевое, вот вообще просто как игрушечное. Круто, очень круто. Вопрос в оффтоп, по миру ездило 8000 турбовых жетонов?
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Я думаю, со временем на одну турбовую праворукую станет больше. :)
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Я заDobro писав:Я думаю, со временем на одну турбовую праворукую станет больше.
Хотя чтобы это сделать прийдется одну такую же - убить потому не станет.. количество турбовых не увеличится - так как сделать из Твое турбо можно лишь "убив" одну турбо
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Тогда дадим хороший шанс долгой жизни турбовому жетону.
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Перепаковка сидіння - зробив Захару два сидіння електро + два зажимають спину + підпорка хребта від одного джойстика - який вставив замість монетотримача
Важко зробити з праворукого сидіння ліворуке - але можливо.
Важко зробити з праворукого сидіння ліворуке - але можливо.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ну що ж - продовжимо:
Вставили двигун - Я вирішив помалювати, по добрій традиції, клапанні кришки та впускний колектор - так як вигляд в них був просто жахливий
Для полекшення роботи - деталі відвіз на піскоструйку і відчистили від старої фарби та покриття.
Після чого деталі були погрунтовані спеціальним грунтом, та пофарбовані.
Після пофарбуваннявирішив зшліфувати слой фарби з виступаючих букв, довів до алюмінія.
Після цього всі деталі були покриті лаком.
Вже на двигуні:
Вставили двигун - Я вирішив помалювати, по добрій традиції, клапанні кришки та впускний колектор - так як вигляд в них був просто жахливий
Для полекшення роботи - деталі відвіз на піскоструйку і відчистили від старої фарби та покриття.
Після чого деталі були погрунтовані спеціальним грунтом, та пофарбовані.
Після пофарбуваннявирішив зшліфувати слой фарби з виступаючих букв, довів до алюмінія.
Після цього всі деталі були покриті лаком.
Вже на двигуні:
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ