ACURA NSX TURBO 700HP - BLACK LEGEND aka VIKTOR
Додано: 14 березня 2015, 02:37
Привідкрию Вам завісу.
Ми мали перші в Європі зробити турбовану версію ACURA NSX 3.2 V6 24V V-tec.
Машина того ж Віктора (м.Калінінград, Росія) - котрого біла 3000GT.
На машину вже куплений Японський передній бампер TAITEC - який плив з Японії і його було ой як не просто дістати.
Крім цього вже лежить і припадає пилюкою багато добра для цієї машинки
- Ковані поршні CP-Pistons та ковані шатуни Carrillo - які в єдиному екземлярі зроблені для нас на замовлення для турбової NSX - під степінь стиску 8.5:1,
- АЕМ мозги та датчики для неї від SCIENCEofSPEED,
- Багато інших моторних делалей,
- Вайдбодікіт (комплект широкого кузова) 4 крила передні і задні.
- Карбоновий капот з виходом повітря SEIBON,
- Підвіска KW V3,
І ше багато чого цікавого...
Так вона виглядала в 2013 році... Таку я її побачив вперше:
Так так - це саме те що ви подумали - це серійний порядковий номер.
Хто не в курсі - поясню, це машинка унікальна, повністю алюмінієва, спроектована як конкурент Ferrari, вона реально дуже рідкісна. В Японії на сьогоднішній день - машинки які заводяться і можуть їхати коштують в районі 50 тис. баксів.
---
Це машинка нашого клієнта і мого друга Віктора
Але сталось так, що війна між нашими державами унеможливила на сьогоднішній день початок і процес над NSX.
Дай Бог скоро це все закінчиться і ми всетаки зробимо першу і єдину в Європі NSX турбо на 700HP+
Ми мали перші в Європі зробити турбовану версію ACURA NSX 3.2 V6 24V V-tec.
Машина того ж Віктора (м.Калінінград, Росія) - котрого біла 3000GT.
На машину вже куплений Японський передній бампер TAITEC - який плив з Японії і його було ой як не просто дістати.
Крім цього вже лежить і припадає пилюкою багато добра для цієї машинки
- Ковані поршні CP-Pistons та ковані шатуни Carrillo - які в єдиному екземлярі зроблені для нас на замовлення для турбової NSX - під степінь стиску 8.5:1,
- АЕМ мозги та датчики для неї від SCIENCEofSPEED,
- Багато інших моторних делалей,
- Вайдбодікіт (комплект широкого кузова) 4 крила передні і задні.
- Карбоновий капот з виходом повітря SEIBON,
- Підвіска KW V3,
І ше багато чого цікавого...
Так вона виглядала в 2013 році... Таку я її побачив вперше:
Так так - це саме те що ви подумали - це серійний порядковий номер.
Хто не в курсі - поясню, це машинка унікальна, повністю алюмінієва, спроектована як конкурент Ferrari, вона реально дуже рідкісна. В Японії на сьогоднішній день - машинки які заводяться і можуть їхати коштують в районі 50 тис. баксів.
---
Це машинка нашого клієнта і мого друга Віктора
Але сталось так, що війна між нашими державами унеможливила на сьогоднішній день початок і процес над NSX.
Дай Бог скоро це все закінчиться і ми всетаки зробимо першу і єдину в Європі NSX турбо на 700HP+