FIAT COUPE Pininfarina 2.0 16V Turbo - 300 HP + NOS
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
FIAT COUPE Pininfarina 2.0 16V Turbo - 300 HP + NOS
Ось така машина потрапила нам в руки:
Fiat Coupe Pininfarina 2,0 16V Turbo - 170 к.с.
Клієнт замовив перероблення зовнішнього тюнінгу:
(передній бампер, пороги, спойлер, комплект ламбодверей, диски)
А також моторній тюнінг авто:
(турбокіт, інтеркулер кіт, переробка паливної системи, комплексний чіптюнінг, керамічне щеплення, маховик, вали 268, мокра система вприску N2O - NOS, і т.д)
Результатом має стати 300 к.с. без закисі азоту.
Зараз ми проводимо роботу з
Fiat Coupe Pininfarina 2,0 16V Turbo - 170 к.с.
Клієнт замовив перероблення зовнішнього тюнінгу:
(передній бампер, пороги, спойлер, комплект ламбодверей, диски)
А також моторній тюнінг авто:
(турбокіт, інтеркулер кіт, переробка паливної системи, комплексний чіптюнінг, керамічне щеплення, маховик, вали 268, мокра система вприску N2O - NOS, і т.д)
Результатом має стати 300 к.с. без закисі азоту.
Зараз ми проводимо роботу з
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ось така машинка потрапила нам в руки.
Машинка приїхала з Харкова. Як ми бачимо вже був зроблений зовнішній тюнінг авто. Нажаль він виявився не дуже довговічним, оскільки був зроблений вручну без дотримання технології. Вже через два роки після встановлення харківською фірмою "ADS-tuning" - пороги почали відвалюватись, бампер передній та задній потріскали на місцях склеєння шкловолокном і т.д. Капот який теж був відлитий зі шкловолокна теж почав в місцях кріплення завіс трічкатись, а на швидкості більше 100 км/год - було страшно їхати - він дуже вібрував. Тому вирішили поставити замки на капот.
Клієнт погодився на заміну переднього бампера на тюнінговий бампер італійської фірми Aztena. Ми замовили бампер - Modena, пороги бокові, та трьохелементовий спойлер.
А поки воно все їхало ми зайнялись внутрішнім тюнінгом - який і є нашою стихією
Машинка приїхала з Харкова. Як ми бачимо вже був зроблений зовнішній тюнінг авто. Нажаль він виявився не дуже довговічним, оскільки був зроблений вручну без дотримання технології. Вже через два роки після встановлення харківською фірмою "ADS-tuning" - пороги почали відвалюватись, бампер передній та задній потріскали на місцях склеєння шкловолокном і т.д. Капот який теж був відлитий зі шкловолокна теж почав в місцях кріплення завіс трічкатись, а на швидкості більше 100 км/год - було страшно їхати - він дуже вібрував. Тому вирішили поставити замки на капот.
Клієнт погодився на заміну переднього бампера на тюнінговий бампер італійської фірми Aztena. Ми замовили бампер - Modena, пороги бокові, та трьохелементовий спойлер.
А поки воно все їхало ми зайнялись внутрішнім тюнінгом - який і є нашою стихією
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ось такий тут двигун 2,0 16 клапанів, подібний до легендарного двигуна Lancia Delta Integrale HF.
Знятий випускний коллектор з турбіною
Стоковий коллектор з турбіною.
Цікаво, що хаузінги чомусь різні. Впускний Airresearch випускний Garrett. Але таке частенько трапляється в європейский автомобілях.
Ось такий ми зробили нержавіючий фланець під новий колектор. Товщина 13мм.
Нова турбіна на шарикопідшипниках Greddy T3. Турбіна нового покоління охолоджується не ОР (антифриз, тосол) а більшою безрестрікторною подачею моторного масла.
Порівняння інтеркулерів. Стоковий - внутрішній об'єм охолоджуваного простору 4,5 літри - новий більш ширший та товстіший - 7,5 літрів. Фронтальна поверхня
обдуву в штатного інтеркулера менша0,0756 кв.м. - проти 0,1584 кв. м. площі в новому інтрекулері.
- продовження буде...
Знятий випускний коллектор з турбіною
Стоковий коллектор з турбіною.
Цікаво, що хаузінги чомусь різні. Впускний Airresearch випускний Garrett. Але таке частенько трапляється в європейский автомобілях.
Ось такий ми зробили нержавіючий фланець під новий колектор. Товщина 13мм.
Нова турбіна на шарикопідшипниках Greddy T3. Турбіна нового покоління охолоджується не ОР (антифриз, тосол) а більшою безрестрікторною подачею моторного масла.
Порівняння інтеркулерів. Стоковий - внутрішній об'єм охолоджуваного простору 4,5 літри - новий більш ширший та товстіший - 7,5 літрів. Фронтальна поверхня
обдуву в штатного інтеркулера менша0,0756 кв.м. - проти 0,1584 кв. м. площі в новому інтрекулері.
- продовження буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
http://www.aso-motorsport.com/catalog/p ... iat_coupe/BCRacing писав:интересно за сколько такой пепелац стоковый можно взять ?
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Фото за останніх пару днів:
Зняли клапанні кришки,
Вже знята голова. Мотор має досить великий нагар, напевно хтось пропустив замінити 1-2 рази масло
Нагар важко відчищається навіть авіацінйим паливом. Але думаю справимось...
Ось результат годинної роботи, поршні зняті, теж чистяться.
Так виглядає знята голова.
Вже відчищена.
поршні з шатунами... Злий Андре
Всім веселих свят завтра...
Продовження буде...
Зняли клапанні кришки,
Вже знята голова. Мотор має досить великий нагар, напевно хтось пропустив замінити 1-2 рази масло
Нагар важко відчищається навіть авіацінйим паливом. Але думаю справимось...
Ось результат годинної роботи, поршні зняті, теж чистяться.
Так виглядає знята голова.
Вже відчищена.
поршні з шатунами... Злий Андре
Всім веселих свят завтра...
Продовження буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Капот помойму взагалі досраки. Збоку на фото виглядає , ніби він не з тої машини. А так - зачодна афтівка.
Двіглик такий самий , як мій , тільки коли мій розібрали, там ще було видно відмітини на поршнях від клапанів. Зустріч на ельбібля.
Андре, Стахович казав, що то такий самий двигун як в жигуля.
Двіглик такий самий , як мій , тільки коли мій розібрали, там ще було видно відмітини на поршнях від клапанів. Зустріч на ельбібля.
Андре, Стахович казав, що то такий самий двигун як в жигуля.
Про блєху знаєте?
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Це ж турбований мотор ... Мотор не простий.. Навіть поршні з тифлоновим покриттям...GORGAN писав:Капот помойму взагалі досраки. Збоку на фото виглядає , ніби він не з тої машини. А так - зачодна афтівка.
Двіглик такий самий , як мій , тільки коли мій розібрали, там ще було видно відмітини на поршнях від клапанів. Зустріч на ельбібля.
Андре, Стахович казав, що то такий самий двигун як в жигуля.
крім того мені здається заскладна система приводу ремнів.. два баласира два ремні + ручийковий ремінь. Ремінь балансира двухсторонньозубчатий. Сальники всі міняли - тече зараза. Зі задньої заглушки тильного балансира теж валило масло. Розібрались
Але в принципі - має поїхати весело з дудкою GREDDY...
Ти якщо у Львові заїжджай... На Гвардійську.. Дзвони
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Зовнішньо з вигляду двигун такий самісінький. Тільки для купешного прикрутили турбіну. Маньяки.
Мені балансіри хотіли зняти взагалі, але по - перше сказали готуватись до вібрації на 3 тис обертах, по - друге - майстер сказав, що балансіри на пітшипниках а не на сраних втулках як в японяк , тому їх знімати нема змісту, сильно вони там не заважають. Я тільки всі роліки і пітшипники нові покупляв.
Андре, може давай собі рило залєєм троха, га?
Мені балансіри хотіли зняти взагалі, але по - перше сказали готуватись до вібрації на 3 тис обертах, по - друге - майстер сказав, що балансіри на пітшипниках а не на сраних втулках як в японяк , тому їх знімати нема змісту, сильно вони там не заважають. Я тільки всі роліки і пітшипники нові покупляв.
Андре, може давай собі рило залєєм троха, га?
Про блєху знаєте?