MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Переробляти монопривідні атмосферні 3000GT в повнопривідні твінтурбо - вже увійшло в моду.
На нашому рахунку це вже 4-ий такий автомобіль після синього Стелса Ярослава з Києва, оранжевої 3000GT Ігоря з Макарова, білої 3000GT Віктора з Калінінграда РФ.
Одного разу на сайті Drive2.ru до мене написав один чоловік - звернувся з питанням чи реально знайти і привезти повнопривідного донора з Європи і "свапнути" його "атмоовощ" (12кл ).
З цього все і почалось.
На нашому рахунку це вже 4-ий такий автомобіль після синього Стелса Ярослава з Києва, оранжевої 3000GT Ігоря з Макарова, білої 3000GT Віктора з Калінінграда РФ.
Одного разу на сайті Drive2.ru до мене написав один чоловік - звернувся з питанням чи реально знайти і привезти повнопривідного донора з Європи і "свапнути" його "атмоовощ" (12кл ).
З цього все і почалось.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Всім привіт!
Я – той самий чоловік що одного разу написав Андрію. С того все й почалось, та по цей час не скінчилось. Багато чого було вже зроблено, але найцікавіше, звісно, ще попереду!
Величезна подяка і респект Андрію за те що він втілює мою мрію у життя!
Я – той самий чоловік що одного разу написав Андрію. С того все й почалось, та по цей час не скінчилось. Багато чого було вже зроблено, але найцікавіше, звісно, ще попереду!
Величезна подяка і респект Андрію за те що він втілює мою мрію у життя!
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ну що ж, продовжимо.
підходящого турбованого донора знайшли в Польші - майже біля німецького кордону.
Містечко Сулехув (Sulechow) від Львова 805 км.
Після "устаканення" всіх фінансових питань, я взяв з собою друга Андрія Гая і ми вирушили.
Перше знайомство з Англічанкою.
На перший погляд жетон виглядав нормально - не дуже "ушатаний". Я зразу заявив польским баригам, що купувати буду тільки після того, як сяду і проїдусь нормально. Інакше - чого б я перся сюди 800 км. Тіпи погодились, я прокатав в драговому режимі 3 перші передачі, потім попробував гальма, підвіску, керування - все ніби було ок. Тачка виявилась на занижених жорсткіших пружинах TEIN. Сторгувавши 100 баксів на бензин ми виїхали в путь.
Автобан А4
Цікавий факт - в Польші при оплаті на автобані - автомобілям з Great Britain - приходитсься не солодко, щоб передати гроші касиру в високе віконечко - приходилось виходити з машини (4 рази за дорогу) і обходити тачку, щоб оплатити за автобан
Всі пораховані чеки з дороги (готелі, паливо, оплата доріг і т.д.
Машина успішно доїхала до кордону з Україною, потім ми її лишили там на два тижні - а ще через якийсь час місцеві гноми напару з польскими тролями пропхали її під землею в Україну
Прямо до нас на СТО у Львові.
Далі буде...
підходящого турбованого донора знайшли в Польші - майже біля німецького кордону.
Містечко Сулехув (Sulechow) від Львова 805 км.
Після "устаканення" всіх фінансових питань, я взяв з собою друга Андрія Гая і ми вирушили.
Перше знайомство з Англічанкою.
На перший погляд жетон виглядав нормально - не дуже "ушатаний". Я зразу заявив польским баригам, що купувати буду тільки після того, як сяду і проїдусь нормально. Інакше - чого б я перся сюди 800 км. Тіпи погодились, я прокатав в драговому режимі 3 перші передачі, потім попробував гальма, підвіску, керування - все ніби було ок. Тачка виявилась на занижених жорсткіших пружинах TEIN. Сторгувавши 100 баксів на бензин ми виїхали в путь.
Автобан А4
Цікавий факт - в Польші при оплаті на автобані - автомобілям з Great Britain - приходитсься не солодко, щоб передати гроші касиру в високе віконечко - приходилось виходити з машини (4 рази за дорогу) і обходити тачку, щоб оплатити за автобан
Всі пораховані чеки з дороги (готелі, паливо, оплата доріг і т.д.
Машина успішно доїхала до кордону з Україною, потім ми її лишили там на два тижні - а ще через якийсь час місцеві гноми напару з польскими тролями пропхали її під землею в Україну
Прямо до нас на СТО у Львові.
Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Всім привіт! ну що ж продовжимо...
Власника 3000GT звати Захар, ну я думаю Ви вже зрозуміли з назви теми.
Захар сам з Києва, хоча сам родом з Севастополя.
Він привіз мені свою машинку в роботу - 3000GT SL 3.0 12V FWD. Ззовні гарна машинка з чорною глибокою класною фарбою ксералік (на сонці переливається в зелений віддінок).
Машинка, на перший погляд, виглядає ззовні цілою - такою я її побачив вперше:
Власник залишив мені машинку на стоянці.
Попала на шоу! останні "кроки" - моно кроки
Адже в планах поставити в авто повний привід, трансмісію з роздаткою, підвіску,
ну і звісно найголовніше - твінтурбо двигун.
Починаємо розбирати салон!
Передні динаміки Infinity Kappa - не поганий вибір.
Пам'ятаєте я говорив про нормальний стан авто ззовні? Ну так - Захар її перемалював тільки недавно. (Якщо він сам забажає - додать жостокі порнофото своєї тачіли в "ядерній" аерографії)
Так от - ззовні терпима машинка - виявилась в салоні повним шлаком.
Скупий подарунок від заокеанських друзів - нагадаю, що машина родом з США, тільки там були
не просто атмоверсії спорткара, так вони ще умудрились заставити японців впихати туди 12 клапанний двигун
Попередні власники машини,
які по словам Захара, мали прописку "Радомишля" Житомирської обл. помалювали старий вбитий салон наполовину, балончиком в червоний колір (балончиком по шкірі! тюнінг - шо тут скажеш, решту власник додасть
Власника 3000GT звати Захар, ну я думаю Ви вже зрозуміли з назви теми.
Захар сам з Києва, хоча сам родом з Севастополя.
Він привіз мені свою машинку в роботу - 3000GT SL 3.0 12V FWD. Ззовні гарна машинка з чорною глибокою класною фарбою ксералік (на сонці переливається в зелений віддінок).
Машинка, на перший погляд, виглядає ззовні цілою - такою я її побачив вперше:
Власник залишив мені машинку на стоянці.
Попала на шоу! останні "кроки" - моно кроки
Адже в планах поставити в авто повний привід, трансмісію з роздаткою, підвіску,
ну і звісно найголовніше - твінтурбо двигун.
Починаємо розбирати салон!
Передні динаміки Infinity Kappa - не поганий вибір.
Пам'ятаєте я говорив про нормальний стан авто ззовні? Ну так - Захар її перемалював тільки недавно. (Якщо він сам забажає - додать жостокі порнофото своєї тачіли в "ядерній" аерографії)
Так от - ззовні терпима машинка - виявилась в салоні повним шлаком.
Скупий подарунок від заокеанських друзів - нагадаю, що машина родом з США, тільки там були
не просто атмоверсії спорткара, так вони ще умудрились заставити японців впихати туди 12 клапанний двигун
Попередні власники машини,
які по словам Захара, мали прописку "Радомишля" Житомирської обл. помалювали старий вбитий салон наполовину, балончиком в червоний колір (балончиком по шкірі! тюнінг - шо тут скажеш, решту власник додасть
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Вообще, если говорить до конца честно, машину за жизнь неслабо потаскало по миру. По заверениям карфакса, сначала она жила в Калифорнии, потом три года ее пытались продать, а потом она уехала в Грузию. Сколько она там пробыла и как попала в Украину — для меня загадка, но забрал я ее из Радомышля, где купил ее у местного олигарха .
Вот такой примерно, я ее забрал в 2012 году.
Машина была "жОсткая" вся. И покраска и салон и вообще инженерный гений Радомышльских механиков нераз ставил в тупик киевских.
На самом деле, пока салон был в машине он не выглядел так убого. Да, страшненький-убитенький, но когда Андрей разобрал салон — это стало невыносимо больно видеть.
Я успел решить вопрос только с наружным кузовом, а технику решил передать 3S-джидаю .
Вот такой примерно, я ее забрал в 2012 году.
Машина была "жОсткая" вся. И покраска и салон и вообще инженерный гений Радомышльских механиков нераз ставил в тупик киевских.
На самом деле, пока салон был в машине он не выглядел так убого. Да, страшненький-убитенький, но когда Андрей разобрал салон — это стало невыносимо больно видеть.
Я успел решить вопрос только с наружным кузовом, а технику решил передать 3S-джидаю .
MISTUBISHI 3000GT VR4 400HP
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
чодкий апарат... ржу в салоні я забрав!
JDM as FUCK
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
MISTUBISHI 3000GT VR4 400HP
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
шо то за член на дверях? летящей паходкай? я вишла из ...
JDM as FUCK
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Да что вы понимаете в четком Радомышльском тюнинге?GT писав:шо то за член на дверях? летящей паходкай? я вишла из ...
MISTUBISHI 3000GT VR4 400HP
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ну реально подібно на болт і два ядраIceman писав:Да что вы понимаете в четком Радомышльском тюнинге?GT писав:шо то за член на дверях? летящей паходкай? я вишла из ...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ