Власник вже до цього переробив впускний коллектор, перевернувши його та переваривши ранери. Тепер дроссель тут з водійської сторони. Також дороблена турбіна - котра по характеристиках випереджує К04.
Встановили інтеркуллер 600x300x76мм. Входи в інтеркуллер 3 дюйми !
Через це, що дроссельна заслонка тепер з водійської сторони обьєм впускного тракту, навіть при такому здоровому інтеркуллері менший на 6 літрів ніж в Октавії в котрої дроссель зправа, не потрібно вертати трубу між радіатором та двигуном.
Після такого куллера та турбіни вирішили поставити 440cc форсунки SIEMENS.
Також встановили АЕМ Stage2 систему вприску метанолу.
Автомобіль поїхав у Варшаву на настройку.







---
далі буде: