Автомобіль дійно заслуговує на повагу. Незважаючи на те, що всі ми знаємо, що Лєа Кока задумував ще в середині 60-х цю машину, як автомобіль для "студентів", який при наявності грошей та бажання - можна "розкрутити" до швидких болідів NASCAR.
---
В нашому випадку - автомобіль 2007 року, майже новий, з пробігом тільки в пару тисяч кілометрів. Авто з автоматичною КПП, власник Сергій "Che-Guevara", так той самий, що має найшвидше Camaro, хоче добитись більшої потужності від стандартного 300 сильного двигуна, кардинально не змінюючи новий автомобіль.
Наша пропозиція:
1. Система надувного компрессора ROUSH
Комплект включає все, що потрібно для перетворення стандартного автомобіля в потужнішого "звіра"
Дані:
- Прибавка в +115 к.с. та +145Нм крутного моменту, на стоковому 4.6L 3V 2005+ Mustang GT моторі
- Система Roush Stage 3 roots-style blower додає + надуву в впускний коллектор
до 0,33 бара надуву,
- Повністю алюмінієвий впускний коллектор з інтегрованим вільновсмоктуючим водно-повітряний інтеркулером,
- Додадтокі настройки ГБУ - ECM котрі запрограмовані та поставляються разом з кітом,
- В комплект входить 8 форсунок повищеної пропускної здатності, 8 "холодних" свічок, всі кріплення, повітняні патрубки, І всі інсталяційні матеріали,
- Прикол в тому що Фордівська гарантія 3 роки, або 36000 мисль - перекривається фірмою Roush, правда для України - це не має значення, але сам виробник кіта Roush забезпечує рік гарантії на свій кіт, без обмеження пробігу.



ціна кіта в Україні - 8324$
---
2. Для цього кіта я рекомендую поставити систему вихлопа теж цього ж виробника ROUSH - з цікавими квадратними закінченями.
дані:
- в комплект ходить дві труби catback, з двома глушниками + дві прямокутні насадки
- все виконано з високоякісної нержавійки.
- діаметр труб 3 дюйми..
- виробник ROUSH




ціна в Україні кіта: 1134$
---
3. Для цього вихлопа труба X-Type з перехрещенням
- діаметром в 3 дюйми, нержавіка, фірма MAGNAFLOW

ціна в Україні - 680$
---
4. Від голів мотора потрібно теж відвести правильно імпульси вихлопних потоків.
Для цього раджу недешеву, але одну з найякісніших систем коллекторів. Одна з найдовших, тобто має найдовші ранери, для відводу різких імпульсів.
(Потоки газів з різних ранерів, різних циліндрів, сходяться десь за метр від мотора під дуже гострим кутом, тим самим в місці з'єднання ранерів в період між фазами ВМТ різних циліндрів створюється розрідження, тим самим ніби витягуюти наступний потік газів) простіше сказати - принцип піскоструйки, або пулівізатора.
- виробник SLP
- матеріал - 312 жаростійка нержавійка.

ціна двох коллекторів в Україні - 1275$
---
5. Для чого в такий модний, стильний автомобіль - наставляти багато різних незрозумілих датчиків та показжчиків, котрих по-перше нема куди вставити, по-друге і так в режимі швидкого драйву по місту - ніхто на них і так не буде встигати дивитись.Тому я для цього раджу поставити один дуже корисний та привабливий пристрій. 3 в одному.
Пристрій керування стандартним комп'ютером ЕБУ - SCT Mustang LiveWire Tune
- працює як настройщик ЕБУ, ним можна настроювати вприск палива, правити паливні карти, момент запалення катушок, надувом і т.д.
- покажщик - показує всі найважливіші показники ЕБУ - це AirFuel Ratio (склад суміші),
буст (надув), обороти мотору, кути запалення і т.д.
- вимірювач - показує в режимі реалтайм кількість к.с. та крутящий момент, тим самим можна самому можна бачити чи є результат від прошиття таким девайсом, зробив ти краще чи гірше - зразу можна провірити. Вимірює проходження квотеру - на 402м. або будь-якої іншої дистанції, час набирання швидкості - до 100 км, до 200 і т.д.
Реально нема таких аналогів - котрі мають це все разом




Ціна в Україні - 770$ або 800$ (з комплектом прошитих програм на Мустанг 2007 року).
---
Ну а фільтрик якийсь модний думаю вже поставимо з того що э в наявності - а в наявності весь асортимент K&N
При правильній настройці, з цим вихлопом, і K&N впуском - думаю,
машину можна буде "розкрутити" на 450 сил.
---
П.С. На вибір є ще кіт легенького обвісу фірми ROUSH




Ціна в Україні - 2879$ (але це вже за бажанням...)